QBab Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har AVG Internet security installert, men det virker dessverre som om jeg har noe rusk i forgasseren og AVG finner ikke noe. Lurer på å installere Spybot Search and Destroy, siden jeg har gode erfaringer med den tidligere. Spørsmålet er da: Vil disse begynne å kødde med hverandre og eventuelt gjøre systemet enda tregere? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 **ROCKETBUMP** (Peeeeeew Peeeeeew!) Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Lurer på å installere Spybot Search and Destroy, siden jeg har gode erfaringer med den tidligere. Spørsmålet er da: Vil disse begynne å kødde med hverandre og eventuelt gjøre systemet enda tregere? Nei det går greit,men du bruker heller MBAM Den er bedere enn spybot. Endret 22. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Lurer på å installere Spybot Search and Destroy, siden jeg har gode erfaringer med den tidligere. Spørsmålet er da: Vil disse begynne å kødde med hverandre og eventuelt gjøre systemet enda tregere? Nei det går greit,men du bruker heller MBAM Den er bedere enn spybot. Har du noe statistikk på at den er bedre, eller er det din personlige favoritt? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Vi bruker MBAM som et av hjelpemidlene når vi renser pcer. Da ber vi alltid om logg fra den. Det samme SAS vi ber alltid oM logger så vet hva den fjerner. MBAM og SAS er de vi mener er beste,vi som er mye i denne delen av forumet. Kan ta et eksp: Her har det vært scannet Spybod,Ad-adware og AVG! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=977400 Du ser at det blir lite for meg og fjerne manuelt etter MBAM har kjørt. Endret 22. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Ok, takk for utfyllende svar. Bytter ut Spybot med MBAM nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå