lysbryter Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Et sted jeg jobber, brukes det en HP LaserJet 1100 skriver. Problemet med denne, er at den alltid sluker masse ark samtidig, slik at man er nødt til å mate den med et og et ark av gangen. Er det noen som kjenner til denne skriveren, og om det er mulig å fikse problemet på en enkel måte? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 prøv å rens de hjulene som drar/henter papir med en eller annen form for teknisk sprit (rødsprit, blå isotropanol og lignende). dette skal løse problemet ditt. er den gammel? problemet du beskriver skyldes ofte at det er støv på 'drahjulene' Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ring hp-support for å få tilsendt sepkit. Koster deg ingenting. Mvh Pysj`n Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Her hos oss har vi ca 10 stk HP LJ 1100. Utrolig dårlig skriver, samtlige drar mange ark....... Har ikke forsøkt med sepkit, men det skal jeg gjøre nå! Kent Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hvis arkene er tatt fra hverandre før de legges i skriveren kan det være for lite friksjon som gjør at arkene blir dratt inn samtidig.. Det var sånn på min gamle skriver det var en lexmark da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå