Gå til innhold

Frysing etter 2.41

Zaplame

Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet meg en 60 giga. Jeg oppdaterte til 2.17 fra 2.41. Etter oppdateringen har spill fryst og kanskje ikke oppdaget. Si at man spiller, etter en liten stund forsvinner lyden og dermed fryser den når leseren må ha mer "informasjon." Noen blu-ray filmer blir oppdaget, men de nekter å starte etter jeg har prøvd å starte den.

GTA 4 nekter å starte. Da mener jeg at Playstation logo'n kommer opp og forsvinner, så fryser hele greia.

Når den fryser reagerer den ikke på PS knappen engang.

Jeg fikk 60 giga byten igår. Den funka bra til jeg oppdaterte. Jeg er piss forbanna nå. Ventet 2 måneder på en 40 giga på reperasjon, refunderte pengene.. and this is what I get.

Edit: Prøvd å formatere og gjenopprette til default instillinger.

Edit 2: Jeg prøvde å fyre av GTA 4 igjen. Nå kom det opp en feilmelding. Koden er 80010514. Jeg søkte feilmeldingen opp og fant ut at jeg må ta den på rep. Kan det være noen tilfeldighet eller ha blitt forårsaket av oppdateringen? Ps: Spillet installerte og fungerte strålende før oppdateringen.

Edit 3: Nå får jeg noen ganger feil melding på CoD4 og. Noen ganger funker det, noen ikke.

Endret av Zaplame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et lignende problem selv. Maskinen fryser nesten altid i Warhawk og andre online spill. Har sikkert restartet maskinen 20 ganger på to dager nå, ekstremt iriterende. Må vel vente på en ny FW update eller sende inn maskinen for å fiske det tenker jeg.

Veldig dumt at dette måtte skje samtidig som Xboxen fikk RROD :angry:

Lenke til kommentar

Ja. Bruker du cd? Det ser rett og slett ut som spilleren bare slutter å kjøre mitt i et spill. Startet CoD4, gikk inn på online, gikk inn på et spill, banen ble lastet, jeg spilte gjennom en runde, og når loadingen liksom skulle komme opp.. svart skjerm.

Har du prøvd singleplayer? Prøv å spill i 20 minutter og se om lyden forsvinner og/eller den bare fryser med en loading.

Lenke til kommentar

Hmm, selv har jeg bare testet på Warhawk (som ligger på harddisken) og der fryser det nesten hver eneste gang en online kamp er ferdig, den fryser altså inne i lobbyen, rett før neste spill skal starte. Hele bilde på skjermen fryser og ingenting virker, lyden derimot er der enda. Fikk plutselig ikke restartet den på vanlig måte heller, måtte gå bak PS3en og skru den av med power knappen. Har opplevd problemer med noen demoer også, mener å huske at Battelfield demoen også har frøset noen ganger. Kan sjekke med Uncharted etterpå, om ikke fin været vedvarer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...