tilfeldignavn Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei! Tenker på å kjøpe meg ny mobiltelefon, og vurdere sterkt SE C702-telefonen. Men, har hørt den har dårlig batteri. Noen som veit om det er mulig å kjøpe et bedre batteri til denne telefonen, evt. oppdatere firmware? På forehand takk! Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Problemet er at den bruker opp batteriet fortere enn andre mobiler. Kjøp et ekstra batteri, det har jeg gjort: http://www.mytrendyphone.no/shop/batteri-k...sony-3339p.html Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Er det fornøyd med telefonen? Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Den er på vei i posten nå, så kan ikke si noe enda =) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg vil anbefale denne posten, det er en annen fersk tråd om C702 (vs. C902). Vær klar over at C702 sliter med noen programvarefeil, les mer her. Mvh Pål Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 12-voltsladeren + batteri brukte ètt døgn fra Danmark. Imponerende Mobilen har kommet nå (etter 4 døgn fra Oslo), skal skrive litt om den når jeg hentet den og prøvd den litt Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Har brukt den i noen timer nå. Batterilokket var litt vanskelig å få av, jeg fikk det ikke av ved å dra det bakover, men å løfte på det. Batteriet går fort ved bruk av GPS. Mange beskriver bootloop og restarter, det har ikke skjedd med min. Lynrask i menyene, lugger ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå