Gå til innhold

Flere som ønsker en ny Resident Evil film?


Carlgutt

Anbefalte innlegg

Som titlene sier er det noen andre som lengter etter en oppfølger til Resident Evil filmene? Ja skuespillet og replikkene er nokså dårlig og "corny", effektene middelmådige osv. Men likevel elsker jeg bare filmene. Har nærmest blitt glad i Alice gjennom de 3 filmene, håper Milla Jovovich får hoved rollen i en eventuelt fjerde film. Jeg skjønner dåg at det kan bli vanskelig å lage en oppfølger pga. måten Extinction slutter på.

 

Fra Wikipedia (link)

 

 

On July 1, 2008, Paul Anderson announced a fourth live action film is in early development stages and negotiations have begun with Sony.

 

 

Står litt mer under "Sequel" på Wikipedia.

 

Har et Spoiler spm. angående siste filmen.

 

 

Helt på slutten av filmen når Alice kommer inn på det rommet der de lederene har møte, hvorfor sier Alice at ho skal komme etter de? Jeg mener de prøver jo bare å holde seg i live å finne en kur, hva er det de har gjort henne? Ho har jo fått tatt hevn på alle i umbrella corporation som har gjort noe mot henne?

 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg lurer på er hvorfor i helsike de absolutt skulle kutte ut Jill Valentine, spesielt når hele Alice-opplegget er oppbrukt.

En oppfølger kan de bare spare seg for. Mens et nytt prosjekt, altså back to basic, som det blir sagt, det kan de gjerne prøve seg på.

Lenke til kommentar

Jeg betaler gjerne for enda en kinobillett dersom det kommer en ny Resident Evil film. De tre første har stått for utmerket popcorn-underholdning og slikt kan det godt fortsette for min del. Men Milla Jovovich må selvfølgelig være med, men hun har vist fått unge og greier så det spørs hvor mye det er å hente der for øyeblikket..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...