Carlgutt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Som titlene sier er det noen andre som lengter etter en oppfølger til Resident Evil filmene? Ja skuespillet og replikkene er nokså dårlig og "corny", effektene middelmådige osv. Men likevel elsker jeg bare filmene. Har nærmest blitt glad i Alice gjennom de 3 filmene, håper Milla Jovovich får hoved rollen i en eventuelt fjerde film. Jeg skjønner dåg at det kan bli vanskelig å lage en oppfølger pga. måten Extinction slutter på. Fra Wikipedia (link) On July 1, 2008, Paul Anderson announced a fourth live action film is in early development stages and negotiations have begun with Sony. Står litt mer under "Sequel" på Wikipedia. Har et Spoiler spm. angående siste filmen. Helt på slutten av filmen når Alice kommer inn på det rommet der de lederene har møte, hvorfor sier Alice at ho skal komme etter de? Jeg mener de prøver jo bare å holde seg i live å finne en kur, hva er det de har gjort henne? Ho har jo fått tatt hevn på alle i umbrella corporation som har gjort noe mot henne? Endret 21. juli 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Tja, de er alle deler av firmaet som var med å ødelegge verden, sprenge en stor by? Monsterfyren var jo ikke engang sjefen, bare en høytrangsjert forsker. Oppfølger: yes please Mer Alice: neh, oppbrukt. Endret 21. juli 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ønsker meg en "back to basics" fra Resident Evil-universet. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Appelsinzombiene fra den siste var bare laterlige.[/spolier] Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ja vil gjerne ha en oppfølger men helst uten "Alice" opplegge, syns det ble kjedelig med psychic powers tullet. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det jeg lurer på er hvorfor i helsike de absolutt skulle kutte ut Jill Valentine, spesielt når hele Alice-opplegget er oppbrukt. En oppfølger kan de bare spare seg for. Mens et nytt prosjekt, altså back to basic, som det blir sagt, det kan de gjerne prøve seg på. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jill Valentine hadde vært fett. Synd at de hadde en dårlig skuespiller i 2ern. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 men nå blir det sikkert film av "nye" RE? rart om filmene fortsetter i samme bane når spillene har kommet seg videre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jill Valentine hadde vært fett. Synd at de hadde en dårlig skuespiller i 2ern. Sienna er ikke så dårlig, men jeg kan tippe meg at materialet ikke var top klasse heller da Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Hvor ble egentlig Jill av etter 2'eren? Er det noe forklaring på det eller kutta de ho rett og slett bare ut? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg betaler gjerne for enda en kinobillett dersom det kommer en ny Resident Evil film. De tre første har stått for utmerket popcorn-underholdning og slikt kan det godt fortsette for min del. Men Milla Jovovich må selvfølgelig være med, men hun har vist fått unge og greier så det spørs hvor mye det er å hente der for øyeblikket.. Lenke til kommentar
Sith Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ikke egentli. Blir formye synes jeg egentli, oppfølgere pleier stortsett og være skuffende, slik som RE 2 og 3. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hadde vært kjekt med en remake imo, slik som de har gjort med hulken. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ingen flere filmer! bare fortsett å gi oss spillene, sier nå jeg. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Ser ut som det kommer en ny film "Resident Evil: Degeneration" En animert film tilog med. Link til video Ja, det er gamertrailers.com men det fins flere trailere. Endret 26. juli 2008 av pxK Lenke til kommentar
My War Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Virket meget barnslig, men alltid spennende med en nye Resident Evil film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå