Willox Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei alle sammen! Jeg håper noenn kan bidra med litt hjelp vedr. startvansker på en Kia Credos 1999. Jeg har stort sett ikke vansker med å starte denne, men en gang i blandt vil den bare ikke. Jeg vrir om tenningen, og det skjer ingenting. Alle lys, radio og vifte virker, men det er helt stille. Kinner ikke engeng. Jeg tilfører ekstra strøm ved hjelp av startkabler, og den kommer av og til med en gang og av og til etter en stund. Har skiftet batteri, men problemet fortsetter. Kan det være starteren? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Starteren er enten av eller på. Om det er lite strøm, og som følge av det har startvansker... Da er det dynamoen. Tipper tenningsdeler; coil + pluggledninger + plugger. Bytt pluggene først. Spray plugghettene med elektrorens. Koster ikke allverden. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Om det er helt stille, kan det jo hende at ledningen ned til starteren bør sjekkes, så den ikke er løs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå