TheNarsissist Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det blir digg, har alt jeg trenger. Frossen Pizza, 3 bokser Battery, en flaske Fanta Exotic og Sørlands Ships! Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er digg å være hjemme alene Hvertfall vis du har pizza og brus, og sjokolade - og the pirates of caribeen serien. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva med en liten fest eller litt alene tid med en dame? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Hehe hakke dame, heller ikke sjangs til å få en. Kansje om et par år hehe. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Men fest med alkohol kan du alltids ha. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Men fest med alkohol kan du alltids ha. Nei, jeg er ikke en sånn person som har begynt å drikke å feste enda. Er bare 14 og bor på landet:( Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Så du skal være alene hele dagen? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Bra å være litt alene noen ganger. Ha en fin dag/kveld. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Jeg er hjemme alene en del i sommer, men er sjeldent alene i huset likevel. Deilig å slippe alt det vanlige maset fra foreldre, og å okkupere stua litt oftere sammen med venner. Det eneste som er kjedelig er å lage alle måltider selv, men har tatt meg i nakken og nesten holdt meg unna pizza og ferdig hurtigmat. Endret 21. juli 2008 av Atald Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Så du skal være alene hele dagen? Hele Kveld/Natt. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er hjemme alene en del i sommer, men er sjeldent alene i huset likevel. Deilig å slippe alt det vanlige maset fra foreldre, og å okkupere stua litt oftere sammen med venner. Det eneste som er kjedelig er å lage alle måltider selv, men har tatt meg i nakken og nesten holdt meg unna pizza og ferdig hurtigmat. Kan jeg få anbefale Findus Pariser Snack Kjøtt & Paprika? Jævla digg, litt som Pizza. Du bare putter den i mikroen i ca 3 min på 750 grader, koster ca 30Kr, Lenke til kommentar
V_B Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hehe hakke dame, heller ikke sjangs til å få en. Kansje om et par år hehe. Det er jo derfor alkohol finnes gutt ! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er hjemme alene en del i sommer, men er sjeldent alene i huset likevel. Deilig å slippe alt det vanlige maset fra foreldre, og å okkupere stua litt oftere sammen med venner. Det eneste som er kjedelig er å lage alle måltider selv, men har tatt meg i nakken og nesten holdt meg unna pizza og ferdig hurtigmat. Kan jeg få anbefale Findus Pariser Snack Kjøtt & Paprika? Jævla digg, litt som Pizza. Du bare putter den i mikroen i ca 3 min på 750 grader, koster ca 30Kr, 750 grader? Litt vel varmt? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Hehe hakke dame, heller ikke sjangs til å få en. Kansje om et par år hehe. Det er jo derfor alkohol finnes gutt ! Åja..... *Går i bar skapet til mor og far* Bare kødda hehe. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hehe hakke dame, heller ikke sjangs til å få en. Kansje om et par år hehe. Det er jo derfor alkohol finnes gutt ! Åja..... *Går i bar skapet til mor og far* Bare kødda hehe. riktig riktig, gå i mor og fars fotspor =) Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 er faktisk alene til i morgen jeg også, men jeg er nitten da er digg å ha huset for seg selv Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er hjemme alene en del i sommer, men er sjeldent alene i huset likevel. Deilig å slippe alt det vanlige maset fra foreldre, og å okkupere stua litt oftere sammen med venner. Det eneste som er kjedelig er å lage alle måltider selv, men har tatt meg i nakken og nesten holdt meg unna pizza og ferdig hurtigmat. Kan jeg få anbefale Findus Pariser Snack Kjøtt & Paprika? Jævla digg, litt som Pizza. Du bare putter den i mikroen i ca 3 min på 750 grader, koster ca 30Kr, 750 grader? Litt vel varmt? I en mikrobølgeovn..??? 750 watt høres litt bedre sannsynlig ut. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er hjemme alene en del i sommer, men er sjeldent alene i huset likevel. Deilig å slippe alt det vanlige maset fra foreldre, og å okkupere stua litt oftere sammen med venner. Det eneste som er kjedelig er å lage alle måltider selv, men har tatt meg i nakken og nesten holdt meg unna pizza og ferdig hurtigmat. Kan jeg få anbefale Findus Pariser Snack Kjøtt & Paprika? Jævla digg, litt som Pizza. Du bare putter den i mikroen i ca 3 min på 750 grader, koster ca 30Kr, 750 grader? Litt vel varmt? I en mikrobølgeovn..??? 750 watt høres litt bedre sannsynlig ut. Nei, da blir den svett ! Du skal ha den på lavere varme over lengere tid for å få sånt til å smake godt ! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er hjemme alene en del i sommer, men er sjeldent alene i huset likevel. Deilig å slippe alt det vanlige maset fra foreldre, og å okkupere stua litt oftere sammen med venner. Det eneste som er kjedelig er å lage alle måltider selv, men har tatt meg i nakken og nesten holdt meg unna pizza og ferdig hurtigmat. Kan jeg få anbefale Findus Pariser Snack Kjøtt & Paprika? Jævla digg, litt som Pizza. Du bare putter den i mikroen i ca 3 min på 750 grader, koster ca 30Kr, 750 grader? Litt vel varmt? I en mikrobølgeovn..??? 750 watt høres litt bedre sannsynlig ut. Nei, da blir den svett ! Du skal ha den på lavere varme over lengere tid for å få sånt til å smake godt ! Jepp, 25 watt i 35 min. Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er hjemme alene en del i sommer, men er sjeldent alene i huset likevel. Deilig å slippe alt det vanlige maset fra foreldre, og å okkupere stua litt oftere sammen med venner. Det eneste som er kjedelig er å lage alle måltider selv, men har tatt meg i nakken og nesten holdt meg unna pizza og ferdig hurtigmat. Kan jeg få anbefale Findus Pariser Snack Kjøtt & Paprika? Jævla digg, litt som Pizza. Du bare putter den i mikroen i ca 3 min på 750 grader, koster ca 30Kr, 750 grader? Litt vel varmt? I en mikrobølgeovn..??? 750 watt høres litt bedre sannsynlig ut. Nei, da blir den svett ! Du skal ha den på lavere varme over lengere tid for å få sånt til å smake godt ! Jepp, 25 watt i 35 min. Mange som quoter nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå