tommber Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg innstallerte idag ny cdspiller i bilen og alt fungerte bra i et par timen, men plutselig røk lysene i dashbordet og cdspilleren vil ikke starte. Fant ut at kabelskoene til strømtilførselen(den røde ledningen, iso kontakt) til cdspilleren var løs og antagelig kom borti jording eller noe, men da jeg koblet til denne igjen virket fremdeles ingenting. Har sjekket alle sikringer. Er det noe annet jeg kan prøve? Kan legge til at dimmeren for lys i dashbordet bare dimmer lyset i temperaturmåler \ digitalklokke(dette virker men ikke instrumentdelen?) delvis, og ikke fra ingen lys til fullt lys slik som før. Er frustrert. Blir "umulig" å kjøre i mørket, samt tunnel. Bilen er en Renault Megane 96 modell Eneste jeg kan tenke på å gjøre nå er å demontere dashbordet og prøve å kjøpe nye pærer for å se om det hjelper... :S Lenke til kommentar
citronen Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 har du sjekka den aktuelle sikringa? Dobbelsjekk. Hvis det ikke hjelper, har du nok hatt en spenningstopp som har tatt pærene dine. Tipper det er en sikring i cd-spelleren også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå