montyponty Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det noen her som sitter med erfaringer ved skifte av black ice pro til thermochill som kan gi en pekepinne på temp forskjell? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det kommer helt ann på hvor mye varme som blir overført til radiatoren. Er det kun snakk om CPU vil jeg ikke kunne tenke meg at du får noe særlig mer enn et par grader. Er det snakk om cpu, 2skjermkort å hovedkort vil det nok være 10-15 grader raskt. Fordelt over alle komponentene. Ikke 10-15grader på alle. Men den totale summen. Men eks CPU kan få noe mer temp dropp enn eks Chipset. Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 akkurat nå har jeg black ice pro trippel og en cooltek singel i loop sammen med en [email protected] og x1800xt, men snart blir det hd4870x2. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Vil si at det smarteste hvis du ikke absolutt har lyst til å bruke penger på en ny radiator. Er å bruke den du har nå adde den nye blokken. Er du ikke fornøyd med temps. Så kjøper du deg en 120.3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå