tinemelk1234 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Bare slett tråden. Endret 22. mars 2009 av tinemelk1234 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Nåja, om han var irritert i dag er han ikke nødvendigvis det i morgen. Men hvis ikke så har han ikke noe å si, han kan heller ikke holde igjen lønna for timer du allerede har jobbet. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Vet ikke hva slags jobb du er i, men 2uker er ikke nødvendig nok til å finne en dyktig arbeidstaker i en middels seriøs bedrift. For ikke å snakke om opplæring som skal til... Hadde jeg vært arbeidsgiveren hadde jeg vært temmelig pissed selv om du muligens har rettighetene på din side. Jeg varslet 4mnd i forveien når jeg sluttet. Og rakk å skolere opp nye ansatte som skulle ta over. Endret 21. juli 2008 av Zlash Lenke til kommentar
oniko Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Dette er en av årsakene til at man vanligvis skal ha innkalling til forsvaret en viss tid i forveien. (2 mnd?) Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Personlig synes jeg det er utrolig dårlig gjort overfor arbeidsgiver å bare stikke av med et par ukers varsel. Skjønner godt at han er forbannet. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Personlig synes jeg det er utrolig dårlig gjort overfor arbeidsgiver å bare stikke av med et par ukers varsel. Skjønner godt at han er forbannet. Når arbeidstaker hverken har fått arbeidskontrakt eller opplyst om noen gjensidig oppsigelsestid vitner ikke dette om seriøsitet hos arbeidsgiver. At han er forbannet kan jeg forstå, men han kan ikke av den grunn holde tilbake lønn for arbeid som allerede er utført. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 At han er forbannet kan jeg forstå, men han kan ikke av den grunn holde tilbake lønn for arbeid som allerede er utført. Det er det vel heller ikke snakk om her. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 jo, les forste posten dvs ts spurte om han KAN det, og for aa svare paa det: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIII du SKAL ha lonn for det du har jobbet Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 At han er forbannet kan jeg forstå, men han kan ikke av den grunn holde tilbake lønn for arbeid som allerede er utført. Det er det vel heller ikke snakk om her. Som nevnt i posten ovenfor: Vær så snill og les trådstarters spørsmål før du kommenterer. Arbeidsgiver har ikke truet med det, men trådstarter var/er bekymret, det er da på sinn plass å informere om hvilke rettigheter han har. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Som nevnt i posten ovenfor: Vær så snill og les trådstarters spørsmål før du kommenterer. Selvfølgelig har jeg lest det. Det jeg reagerte på var at du formulerte det som om arbeidsgiver faktisk hadde holdt tilbake penger. Noe han ikke har gjort. Det var faktisk like før jeg ba deg om å lese trådstarters åpningsinnlegg... Endret 22. juli 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Arbeidsgiver plikter faktisk å permittere deg, dvs at du godt kan få jobben tilbake når du kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå