Gå til innhold

[Løst]gvæfsggnh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva slags jobb du er i, men 2uker er ikke nødvendig nok til å finne en dyktig arbeidstaker i en middels seriøs bedrift. For ikke å snakke om opplæring som skal til...

Hadde jeg vært arbeidsgiveren hadde jeg vært temmelig pissed selv om du muligens har rettighetene på din side.

Jeg varslet 4mnd i forveien når jeg sluttet. Og rakk å skolere opp nye ansatte som skulle ta over.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Personlig synes jeg det er utrolig dårlig gjort overfor arbeidsgiver å bare stikke av med et par ukers varsel. Skjønner godt at han er forbannet.

Når arbeidstaker hverken har fått arbeidskontrakt eller opplyst om noen gjensidig oppsigelsestid vitner ikke dette om seriøsitet hos arbeidsgiver.

At han er forbannet kan jeg forstå, men han kan ikke av den grunn holde tilbake lønn for arbeid som allerede er utført.

Lenke til kommentar
At han er forbannet kan jeg forstå, men han kan ikke av den grunn holde tilbake lønn for arbeid som allerede er utført.

Det er det vel heller ikke snakk om her.

Som nevnt i posten ovenfor: Vær så snill og les trådstarters spørsmål før du kommenterer.

Arbeidsgiver har ikke truet med det, men trådstarter var/er bekymret, det er da på sinn plass å informere om hvilke rettigheter han har.

Lenke til kommentar
Som nevnt i posten ovenfor: Vær så snill og les trådstarters spørsmål før du kommenterer.

:nei:

Selvfølgelig har jeg lest det. Det jeg reagerte på var at du formulerte det som om arbeidsgiver faktisk hadde holdt tilbake penger. Noe han ikke har gjort.

Det var faktisk like før jeg ba deg om å lese trådstarters åpningsinnlegg...

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...