Gå til innhold

Radeon 4870 vs nvidia 8800 gt sli?


orbok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva yter best av disse to oppsettene?

 

Takker for svar.

 

4870 yter best av disse to, [in-case] forresten 4870 knuser alle Nvidia skjermkort som er ute akkurat nå. Til og med jeg bestilte det for ca. 2 timer siden :)

Gå får 4870, men for å bruke den må du ha PCI-e(pci express)

 

Celidog

Lenke til kommentar
Hva yter best av disse to oppsettene?

 

Takker for svar.

 

4870 yter best av disse to, [in-case] forresten 4870 knuser alle Nvidia skjermkort som er ute akkurat nå. Til og med jeg bestilte det for ca. 2 timer siden :)

Gå får 4870, men for å bruke den må du ha PCI-e(pci express)

 

Celidog

 

en all(u)vitende fjortis som har gitt deg den information?

Lenke til kommentar

Mao ett single 4870 yter altså bedre en 2 stk 8800gt i SLI? Da er det det jeg skal gå for nå. Skal bygge etpar gamer pcer på 7- 8000,- budsjett, men har hovedkort og PSUer fra før.

Ja, hovedkortene har PCI-e, men ett av dem er ett nforce 680i. Enten SLI eller single ATI. Prisen blir omtrent den samme uansett.

Mistenker at ytelsen vil være på ca det jevne. Skal ikke brukes på større enn en 19" skjerm.

Endret av orbok
Lenke til kommentar

I crossfire vil nok 4870 være hvassere enn 8800gt ja. Har kikket på noen VGA charts sider med benchmarks sammenligning, og 8800gt SLI ligger ett stykke foran på dem jeg har sett. Rare er at gt modellene faktisk ligger over 8800 gtx i SLI på endel av testene.

Lenke til kommentar
Hva yter best av disse to oppsettene?

 

Takker for svar.

 

4870 yter best av disse to, [in-case] forresten 4870 knuser alle Nvidia skjermkort som er ute akkurat nå. Til og med jeg bestilte det for ca. 2 timer siden :)

Gå får 4870, men for å bruke den må du ha PCI-e(pci express)

 

Celidog

 

dagens tulle innlegg. kan du linke til en side der 4870 knuser GTX 280 ? tviler. og jeg tror at 4870 kort kommer til å slite når nye spill som krever mye minne kommer. 4870 har jo bare 512 mb. kontra 1024 som GTX 280 har.

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...