eXtREmeGh0sT Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Tenkte eg skulle kjøpe en kastewobbler, for det er vel en kastewobbler ?? Kas farge syns DU er best og har fått mest sjøørrett på ? Altså, det er sjøørett eg skal fiske etter Enkelt spørsmål om ka du syns er best.. Håper på raske svar Endret 31. juli 2008 av Calle^^ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dette kommer selvsagt an på forholdene. En farge er ikke best under alle forhold. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Okay, kas farger du fått mest på under lyse og mørke forhold av sjøørett ?? Størrelse og eventuellt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Eg liker best den helt hvite og den som er oliven/sølv farget. Har så å si de fleste fargene av den wobbeleren men har fått flere hugg og fisk på den hvite. Bestilte x-rap wobblerne mine på ebay og man får 4-5stk for prisen til 1 her i norge. Hvis du skal fiske med disse i elv etter laksen ville eg heller ha kjøpt andre wobblere. Disse fungerer fint i sjøen/vann eller elver der strømmen er stilleflytende men i elver med litt mer futt i syns eg disse var dårlige. De er ikke provoserende nok etter min mening. Til laksen foretrekker eg noe som vrikker bra på seg som f.eks Rapala original, jointed og team esko. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Ok, takk for svar SnowDog, dumt eg ikkje kjøpte den kvite da, for igår kjøpte eg en Rapala X-Rap Deep 10 cm i fargane blå og sølv/kvit sånn ca. Fungerer den på sjøørett og andre arter ? Håper ikkje eg har gjort ett dumt valg.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ER ingen dum valg. Den du valgte er nok sikkert knall til sjøørreten i sjøen. Man kan jo ikke gå feil når man velger sølv med blå eller noe i den duren. Eg har den eg også men har ikke fått dyppet den i vannet enda. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Ja, de var pga. sjøøretten, såg en anna bruker her hadde ein sånn og hadde fått tre seia og en sjøørett Har so inni granskauen lyst å dra opp en sjøørett eller laks før året er omme Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 http://www.fishingtackle24.de/images/Image_Xrapsweet.jpg Sjøørret-fargene er vel RT og SB ? Jeg valgte P til innlandsørret, har ikke fått skikkelig testa den ennå. Uansett - har mest tro på kontraster i fargene, men tror ikke fargene betyr all verden på ørret. Abbor, derimot, liker sterke farger gjerne i rødt og gult. Det har jeg fått klare bevis for. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Då har visst eg SB Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Så lenge SØ er bitevillig er det samme f*** hva du bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå