Gå til innhold

BK: Jotun vs Victory

Anbefalte innlegg

Var på Grand prix Offshore i arendal på søndagen.

måtte prøve telen min, og fikk tatt et god del bilder.

hadde problemer med å få fartsfølelse på bilden, for var et helsikke å panorere på 4-500m avstand, på en båt som gikk i 220-250km\t

lurer mest på hvordan etterbehandligen er, og om bildet i seg selv var noe.

post-146003-1216654240_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oser da av fart her. Ser du ikke har vært 100% stø på hånda, men det gjør ikke så mye. Kanskje fjerne de greinene nede til høyre?

Har du lagt på vignetteringen etterpå? En annen ting jeg lurer på er hvordan du har fått bildet delvis gjennomsiktig, jeg ser tvers gjennom bildet og inn i vinduene på baksiden.

Lenke til kommentar

kan tenke meg at det du ser som en "kant" rundt båten her er nokk at jeg har lagt på blur rundt båtene.

ser bare gjennom vinduene på båtene, og det skyldes nok nettop det at det er vinduer. er det på orginalen også.

vignetteringen er lagt på i etter kant ja

Lenke til kommentar

Whaat??

ser ikke noe til det her, hvor enn masse jeg kikker :S

har brukt stativ, men alt løst slik at kamerat kunne flyttes fritt, men ungikk rystelser og forandring i høyde.

kunne fritt snu rundt, og peke oppover og nedover

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer på er hvordan du har fått bildet delvis gjennomsiktig, jeg ser tvers gjennom bildet og inn i vinduene på baksiden.
Det er nok et lokalt problem hos deg, bildet er i jpg og støtter derfor ikke transparenthet på noen måte. Hos meg er bildet helt normalt på alle måter.
Lenke til kommentar

orginalbildet er bevart ja.

vignetteringen er litt ekstrem, for jeg ville ha det rundt hele bildet.

og har ikke funnet ut hvordan jeg får det til etter jeg har cropet bildet.

tenkte jeg skulle gjøre det litt mere nøyakti når jeg får tid ja.

Rett før jeg tok dette bildet, kjørte victory båten over en stor gul bøye, har bilde når det skjer, men ser det ikke noe bra

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer på er hvordan du har fått bildet delvis gjennomsiktig, jeg ser tvers gjennom bildet og inn i vinduene på baksiden.
Det er nok et lokalt problem hos deg, bildet er i jpg og støtter derfor ikke transparenthet på noen måte. Hos meg er bildet helt normalt på alle måter.

Du har selvsagt rett. Har sjekket på en annen maskin nå, og her er det OK. Pussig sak, har ikke sett dette før. Beklager oppstyret.

De to båtene står forøvrig bra til hverandre, med knallblått mot knallrødt.

Lenke til kommentar

Jeg ser noe jeg også.

Ser ut som en mann.

Mulig det har hengt noe igjen på sensoren, hender ikke dette?

Tok du bilde av en person før dette bildet?

Edit: kanskje jeg ser syner? Bølgene og sjøen har kanskje laget ett bilde?

har croppet akkurat der jeg ser det.

Endret av iMacKenna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...