Eirik-K Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Den mindre utgaven av bildene;) : Hei er ny på dette forumet som bruker. Har fulgt med en stund, og fant en gammel bruker fra i fjor:) For noen uker siden var jeg på en lang fjelltur der jeg plutselig fikk lyst å teste panoramateknikken. Hadde ikke med meg stativ eller noe, bare kameraet mitt (pentax K20D). Det jeg ønsker er tilbakemeldinger på eventuelt hva som var bra, og det dere synes gjorde bildet dårligere. Dette er mine to første panoramabilder, som jeg satt sammen i PS, uten noen store forventninger. Bildene har jeg bare økt kontrasten på, og ikke noe mer enn det;D Fyr løs og takk for svar:D Endret 21. juli 2008 av Eirik-K Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Hei erik... Du må nok laste bildet opp på nettet... Det kan du for eksempel gjøre her: http://student.hive.no/jwiers/bildr Da klipper du ut BBCode-linken du får og limer inn på forumet. Lenke til kommentar
Eirik-K Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 hmmm... funket ikke det heller:S Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 ikke bruke en annen nettside for å laste opp bilder.. ligger en tråd på forumet her om hvordan man laster opp bilder. men kan forklare enkelt her. når du starter ny tråd, så er det en boks som hetter vedlegg, nede under der du skriver. trykk "velg" og velg bildet du skal laste opp, trykk så "last opp". når den er ferdig med å laste, så bruker du rullegardin menyen. da ser du navnet på bildet der. trykk på den som har en grønn pluss på seg. ta da Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Eirik-K Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hei:) Der er bildene lagt til, måtte bare halvere kvaliteten på de. Mye styr, men klarte det til slutt xD Takk for hjelp og tilbakemeldinger er velkommne;D Endret 21. juli 2008 av Eirik-K Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) og så er det en fordel å legge slike tråder til bk. bare trykk på rapporter, så gjor ennten admin eller moderator det.. fare forveldi lite kritik her inne : Fine bilder foresten, ser ut som du greide panorama tekkniken fint. Og Velkommen forresten Endret 21. juli 2008 av sttrons Lenke til kommentar
Eirik-K Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Ja takk for det, og skal få den flyttet til bk: Endret 21. juli 2008 av Eirik-K Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Flyttes til bildekritikk. Lenke til kommentar
Eirik-K Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Ja da var det gjort. Bare kom med kritikk i både positiv og negativ form hvis dere finner noe:) EDIT: Da er bildene forhåpentligvis skalert nok ned til at dere orker å se på de :!: Kom med kritikk! Endret 21. juli 2008 av Eirik-K Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Må nok skalere de ned litt.. 1280 på lengste side er vel maks her om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Carny Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Jæææævlig store bilder. Skaler dem ned litt, er du snill. Du mister mange kommentarer på at folk ikke gidder laste dem ned forå se/vurdere dem. Ut fra thumbnails ser de helt ok ut... Edit: dette ble allerede nevnt av Con, ja... ^^ Endret 21. juli 2008 av Carny Lenke til kommentar
Eirik-K Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Ingen som har noe å tilføyer her? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har overhodet ikke peiling på panorama, men det ser ok ut for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå