hansenolsen Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Terrorist-thriller med eksplosjoner, pistoler og helikopter på norsk? Klart det! Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Denne filmen er jo gammel. Jeg er stort sett enig med anmelderen, men du kunne jo nevnt at den siste "spesialeffekten" rett og slett er utrolig dårlig (flyet). Og, jeg tror de aller aller fleste bare ser filmen, og ikke alt ekstrastasjet. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg så denne på kino, og personlig syntes jeg mange av skuespillerene gjorde en dårlig jobb i denne filmen. Lenke til kommentar
hansenolsen Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Mener jeg nevnte de pinlige spesialeffektene Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Mener jeg nevnte de pinlige spesialeffektene Men den siste er klart værst, 9-åringer får til kulere effekter i movie-maker i dag Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Synes faktisk ikke filmen var så ille jeg.. Klart, noen av eksplosjonene så litt for "påklistret" ut, og det hadde vært fint med en mer definert protagonist. Men alt i alt synes jeg dette var en underholdende film, og i motsetning til anmelderen mener jeg at filmen når opp til "standarden" på amerikanske actionthrillere. Det finnes MANGE amerikanske thrillere med dårligere plott, dårligere driv, dårligere skuespill og dårlige spesialeffekter. Og de har sikkert hatt et mye større budsjett enn Ulvenatten også. Jeg ser det som svært positivt at det dukker opp flere genrefilmer i Norge, og jeg ser frem til flere norske filmer som dette! Endret 1. august 2008 av Chrissj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg