sttrons Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Her legger vi inn det bildet du er mest fornøyd med. er en endring i reglen om at en må ha postet minst 3 bilder, grunnet utfordringen kom på så kort varsel. så bare legg ut det du er mest fornøyd med Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Mitt valg måtte bli mørke skyer på vei inn. Tom Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 mitt får bli visnet, slik gikk det. Legger også til Link til bildet i BK. dog en lysere versjon. Visnet, slik gikk det Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Denne var ikke i fokus, jeg prøvde tele-objektivet mitt for første gang, så det ble bare en liten øving. Men denne syntes jeg var litt mørk og ekkel: Svart ekling tygger tyggegunni: RandiA Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Mitt blir "Døden på brosteinen". Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg var ganske fornøyd med flere av bildene, men jeg tror det var dette jeg likte best: Don't Walk Away in Silence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå