aasgard94 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei! Jeg fikk en link av en kamerat via MSN for et hacke program til Counter Strike Source (skulle bruke den for moro). Nettsiden viste seg å ha masse virus og jeg slettet programmet med en gang etterpå. Jeg startet Opera på nytt, og det kom opp uendelig mange sider opp som jeg ikke kunne lukke. Etterpå kjørte jeg CCleaner og en full scan på Ad-Aware. Da den var fullført var Opera problemet borte. I dag skrudde jeg på pc'n og så var bruker navnet på brukeren min byttet til "HACKED". Det kom også en melding opp hvor det sto "Happy day". Jeg kommer meg ikke inn på brukeren min. Hva burde jeg gjøre nå? Formatere, eller er det noe som kan fikses utenom? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva burde jeg gjøre nå? Formatere, eller er det noe som kan fikses utenom? Dette fixer vi Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programet kjører. post logg C:\combofix.txt Lenke til kommentar
aasgard94 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Det er et lite problem. Jeg kommer meg ikke inn på noen brukere. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Boot trykk f8 flere ganger,velg sikkerhetmodus med nettverk. Se om det går greit og kjør combofix her. Lenke til kommentar
aasgard94 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Gikk ikke. Tror den eneste muligeheten er å formatere. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hva skjedde når du restarter maskinen, og trykker mange ganger på f8 mens den starter opp? kommer du til en meny da, eller starter maskinen som den alltid gjør? Blir litt lettere å hejlpe deg hvis du forklarer litt mer... Formatere er alltid en mulighet (men det påfører deg jo en del tap), men det er ganske sansynlig at vi får fikset dette hvis du bare får til å poste loggene... Endret 22. juli 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Får du lastet denne ned fra en anne pc og kjørt på din kommer du nok inn igjen. http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ Endret 22. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå