mortania Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Uansett hvilket kjønn du er, så vil jeg anbefalle deg å skaffe kondomer/p-piller snarest!ellers blir ovenstående scenario virkelig, raskere enn du tror... Hun er jente, det står da klart svart på lyseblått... Og når begynte p piller å beskytte mot SOS? Det var tross alt det hun var bekymret for, ikke graviditet... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Høy inteligens må jeg si, 2 ganger uten kondom. Det er ikke et uhell da, hvis det kommer noe stort i ettertid. lett med litt press fra et stk kåt gutt (kan jeg tenke meg)? Da viser det jo hvor mye denne gutten egentlig bryr seg om jenta. Hilsen gift gutt, 17. Du tuller nå, ikkesant? Er du faktisk gift i så ung alder? Foreldretillatelse eller søknad til fylkesmann? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Høy inteligens må jeg si, 2 ganger uten kondom. Det er ikke et uhell da, hvis det kommer noe stort i ettertid. lett med litt press fra et stk kåt gutt (kan jeg tenke meg)? Da viser det jo hvor mye denne gutten egentlig bryr seg om jenta. Hilsen gift gutt, 17. Du tuller nå, ikkesant? Er du faktisk gift i så ung alder? Foreldretillatelse eller søknad til fylkesmann? Selvfølgelig tulla jeg Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hun er jente, det står da klart svart på lyseblått... Og når begynte p piller å beskytte mot SOS? Det var tross alt det hun var bekymret for, ikke graviditet... nå var det Alinoe jeg quota, og svarte til da... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 nå var det Alinoe jeg quota, og svarte til da... Det var da også noe å quote? Var mer sannsynlig at du svarte til trådstarter enn en som kødder om å hoppe av i svingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg