erlber Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Har sett at det er en god del poster om sort/hvitt på tv'n på tv-out, jeg kan sågar ha postet en selv. Til slutt fant jeg ut hva problemet mitt var, og hvordan jeg kunne løse det. TV-ut sender som kjent i S-video, mens mange tv'er ikke takler dette, selv om en greier å koble det inn i SCART-kontakten. Jeg har prøvd utallelige kabler og duppeditter, sikkert for mange hundre kroner, men til slutt fant jeg løsningen på BILTEMA. Her er den, den koster 29,- og omformer S-video til kompositt, som SCART-inngangen takler http://www.biltema.no/products/product.asp...5&iItemId=39263 Tenkte det kanskje kunne være til hjelp for noen der ute... Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Denne saken følger med på mange skjermkort. så sjekk esken om det ligger en "omformer" der. og husk er det riktig heldig takler tven din ren s-video signal... bruk isåfall bare denne da ikke omformer... da s-video er noe bedre enn composite... (dette svaret var til alle. ikke til erlber ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå