Chobo Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Heisann, Jeg har fått et ganske plagsomt problem med pcen min. Det har seg sånn at når jeg plugger inn mitt Plantronics DSP-550 headset så begynner pc'en å gå ekstremt tregt og lyden fungerer ikke i det hele tatt, så fort jeg plugger headsettet ut av usb-sloten så er det som om ingenting har skjedd. Jeg formaterte pcen min når jeg først fikk det problemet og rett etter formateringen fungerte alt perfekt! Så etter en oppdatering og reboot så begynte det samme problemet igjen og jeg har måttet ta i bruk et eldgammelt headset, noen som vet hva problemet kan være? Vet ikke om dette har noe med saken å gjøre men når jeg scanner pcen med AVG antivirus så får jeg beskjed om at : kernel32.dll, user32.dll, shell32.dll og ntoskrnl.exe har et problem og det står "change" ved siden av. Håper noen har peil på hva som kan være galt:) Lenke til kommentar
Chobo Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som kan hjelpe? hehe Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Når du bruker et USB headset oppererer det som selvstendig lydkort. Dvs. at du trenger egen driver, har du installert dem? de fulgte mest sannsynelig med på en cd eller på flashminne inne i selve headsetet. om de allerede er installert, kan du alltids prøve med en oppdatering. Lenke til kommentar
Chobo Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 nå har det seg sånn at jeg fjerna lyddriverne til lydkortet som ligger på hovedkortet. Nå har jeg fått lyd, men nå er lyden helt ræva, jeg hører stemmene i en sang men helt fantastisk dårlig kvalitet, nesten vrengt. Er det noen som har tips til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå