Vegar Beider Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vel, Mercedes, det høres mest ut som et luksusproblem. Du har valgt å prioritere din egen velferd framfor skolen, og det er ikke noe staten bør være med å finansiere. 1810 kroner høres nesten for mye ut i dette tilfellet. 1810 kr er ikke for mye... jeg får ikke betalt busskortet mitt for det, mat eller skrivesaker. ca. 3-5 mnd holder det for. Ærlig talt, grabben. Jeg hadde samme situasjon som deg på videregående, men f*** om jeg skulle sette meg på ræva og klage på den måten. Du trenger ikke kjøpe dyr mat på kantinen. Du trenger ikke ta buss, sykkel er sunt. Du trenger ikke bruke lønnen din på bil. Men allikevel klager du på at staten ikke vil gi deg mer enn 1810 kroner? Det faktum at du i det hele tatt får noe er smått utrolig. Skjerpings. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Vel, Mercedes, det høres mest ut som et luksusproblem. Du har valgt å prioritere din egen velferd framfor skolen, og det er ikke noe staten bør være med å finansiere. 1810 kroner høres nesten for mye ut i dette tilfellet. 1810 kr er ikke for mye... jeg får ikke betalt busskortet mitt for det, mat eller skrivesaker. ca. 3-5 mnd holder det for. Ærlig talt, grabben. Jeg hadde samme situasjon som deg på videregående, men f*** om jeg skulle sette meg på ræva og klage på den måten. Du trenger ikke kjøpe dyr mat på kantinen. Du trenger ikke ta buss, sykkel er sunt. Du trenger ikke bruke lønnen din på bil. Men allikevel klager du på at staten ikke vil gi deg mer enn 1810 kroner? Det faktum at du i det hele tatt får noe er smått utrolig. Skjerpings. Hehe har skjerpet meg nå men jeg har ikke sykkel Endret 21. juli 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Anyway! Hvor får jeg søkt på reisepenger? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det får du ikke. Lånekassen har allerede beregnet det du trenger ut fra din folkeregistrerte adresse, og du får det utbetalt første måneden. Om du faktisk får noe nevneverdig, er en annen sak. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Det får du ikke. Lånekassen har allerede beregnet det du trenger ut fra din folkeregistrerte adresse, og du får det utbetalt første måneden. Om du faktisk får noe nevneverdig, er en annen sak. Ahh, I see I see. Btw, fant ut hvorfor kameraten min fikk 53000,-! Han skal gå førsemester (begynner 14 dager før, og slutter 14 dager etter), og derfor en mnd ekstra regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå