teknikk Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva kan man handle av bildeler på ebay? Noe som er ekstra gunstig? Noen her inne som har handlet mye der? Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Du kan vel handle hva du vil på ebay Bare husk PORTO blir vel relativ dyrt fra utlandet .... og så må du nok betale 25% MVA + fortollingsgebyr på ca 100 - 200 kr i tillegg for alle varer/pakker som koster over 200 NOK. Vet jo ikke hva og hvor du har tenkt å kjøpe. Og så bør du være obs på piratvare ("ekte" varer made in china = dårlig/farlig kvalitet) Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvis du ikke vet hva du skal kjøpe så trenger du vel egentlig ikke kjøpe via ebay... Når du finner ut at du trenger noe så kan du jo bare sette deg ned foran skjermen, søke og se om det er billigere å kjøpe den/de delen(e) du trenger fra utlandet. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Handler endel fra ebay.de. Bare gode erfaringer. Røverkjøp alle sammen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Handler endel fra ebay.de. Bare gode erfaringer. Røverkjøp alle sammen. Støttes. Fikk hjem et justerbart senkesett fra FK Automotive, ikke KW-kvalitet akkurat, men det kostet meg 2500 for alle fire dempere og fjærer. Sjekket litt priser i Norge, og måtte ut med ca. 5500 her. Vet også om en som fikk hjem en FABRIKKNY VR6-motor for 10500 inkl. frakt ... ikke noen upris akkurat. Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 ja hva koster egentlig en fabrikkny motor? f.eks en 1,8 bensin eller en 2,0 diesel? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Eneste som jeg syns er negativt med ebay.de, er at det er så få selgere som aksepterer PayPal, i alle fall på de delene jeg ønsker. På ebay.co.uk har man ikke det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå