hyutt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er da interessert i erfaringer gjort av de som gjør/har gjort dette, hvilke utgifter man har som "ikke-studerende student" (semesteravgifter osv...) kontra fordelene. Er også interesserte i innspill ang. det moralske aspektet av dette: er det sett på som forkastelig eller helt okey? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vet ikke noe nøyaktig rundt det økonomiske, men hadde trodd det var ca 400kr+ i semesteravgift and that's it. Hvis du er i jobb og har inntekt ville jeg synes det var en smule umoralsk, mao: Jeg ville ikke gjort det med god samvittighet. Lenke til kommentar
hyutt Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Vet ikke noe nøyaktig rundt det økonomiske, men hadde trodd det var ca 400kr+ i semesteravgift and that's it. Hvis du er i jobb og har inntekt ville jeg synes det var en smule umoralsk, mao: Jeg ville ikke gjort det med god samvittighet. Skal ta opp vgs. fag på sonans, og kun ha en deltidsjobb ved siden av, så må si at jeg ikke sliter noe voldsomt med det moralske.. Lenke til kommentar
conolo Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Skjønte ikke helt dette! Kan man melde seg opp til fag på universitet/høgskole for å få fordeler (hvilke fordeler??) og ikke møte opp til eksamen? Var det det du mente? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Studentrabatter på diverse ting og tang. Lenke til kommentar
hyutt Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Man kan jo søke på et studium, få studentbeviset og betale semesteravgiften, drite i å møte opp på alt som heter eksamener/forelesninger, og fortsatt ha "studentstatus". Med studentbevis får du rabatt på alt fra treningsstudio til øl og kollektivtilbud. Jeg er imot å ta fra en plass fra noen andre på hovedopptaket, men det å ta et par fag eller en plass fra restetorget ser jeg ikke på som så veldig umoralsk, da dette er "første mann til mølla" plasser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå