Gå til innhold

Student PC til skulearbeid

Anbefalte innlegg

Eg fekk vete at eg kom inn på studiespesialiserande for nokre veker sida, og fikk i forrige veke eit brev fra skulen om at alle elever ved skulen måtte kjøpe seg bærbar pc. Dette er då grunna at vi skal bruke det i opplæringa, sjølv tykjer det er ei bra utvikling for skulen, men har problemer med å finne eit godt pc tilbud. Sidan eg har ein god gaming pc heime trenger den ikkje å vere so veldig kraftig, men den skal heller ikkje vere noke svak.

Har dere noen sett noen pcer med helst 15,4 tommers skjerm, representabelt grafikk-kort og prossessor. Den bør helst vere god kvalitet og tåle endel sidan den skal berast kvar dag til skulen. Pris fra 6000-7000 kr. Har dere sett noken bra bærbare pcer eller har sjølve ein som følger disse kriteria her post namnet eller link til nettbutikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, sjekk ut dellen. Den er egentlig råflott. God ytelse, fin byggekvalitet, og så er den relativt lett. Knus på med 9 cellers batteriet, så har du en god skolepc som drar spill greit i tillegg. Hvis du legger i litt til så får du en bedre prosessor.

Multicom pc'ene er litt tyngre, men skal være bra de også. sjekk ut nye compal jhl 90+

Lenke til kommentar
Ja, sjekk ut dellen. Den er egentlig råflott. God ytelse, fin byggekvalitet, og så er den relativt lett. Knus på med 9 cellers batteriet, så har du en god skolepc som drar spill greit i tillegg. Hvis du legger i litt til så får du en bedre prosessor.

Multicom pc'ene er litt tyngre, men skal være bra de også. sjekk ut nye compal jhl 90+

Dellen blir kanskje i det dyreste laget når pcen skal for det meste brukes til skulearbeid. Har en ganske god pc heime so eg har ikkje bruk for ei vidunder maskin. Med dell har jeg en liten følese av at du får lite får pengene.

Hos multicom blir det litt dyrt.

Har sett litt på denne http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....42&cid=5546 ikkje noke spessielt dyr, men heilt grei til bruken eg skal ha. Er denne et godt valgt??

Eller kanskje denne: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaq40x045

Endret av Zirbus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...