Melhus19 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 har akkuratt fått tak i en lou reed samling med alle hans CD'er.. er ikke så veldig kjent med han ennå, og lurer på hvilket/e album jeg bør høre mest på?? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Glamplata: Transformer Rockplata: New York Den sterke: Berlin Den solide: The Blue Mask Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Eller sett Perfect Day på repeat. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg liker Transformer best, jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Transformer er PLATA. Ellers hør på svinepelz. Kan også anbefale liveplata Rock n' Roll Animal fra '74. Veldig tight rytmeseksjon! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Transformer er et litt kjedelig valg, da. Hehe. Selv om den er meget fengende så ville jeg kanskje ha anbefalt New York foran Transformer om man absolutt skal høre bare på én Lou Reed-plate. Greit, Transformer har en liten håndfull uhyggelig gode låter, men New York er jevnere, og stappa full av godlåter Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Transformer er et litt kjedelig valg, da. Hehe. Selv om den er meget fengende så ville jeg kanskje ha anbefalt New York foran Transformer om man absolutt skal høre bare på én Lou Reed-plate. Greit, Transformer har en liten håndfull uhyggelig gode låter, men New York er jevnere, og stappa full av godlåter Joa, enig i at Transformer er litt kjedelig for oss "rutinerte" Lou-lyttere, noe som kan å gjøre at jeg/vi har hørt den fryktelig mye. Likevel, for en fersking som skal introduseres for geniet så er vel kanskje Transformer stedet å starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå