Gå til innhold

Kulturo: Første Terminator-bilde sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sukk* Samme leksa om igjen og om igjen. Begynner å gå lei, men det for gå for denne gangen.

 

Jeg liker T2, men synes ikke den er i nærheten av den første. Den første er rett på sak og dreier seg om en ustoppelig drapsmaskin. T2 handler om forholdet mor og sønn, bruker alt for mye tid på å gjøre så lite som mulig og på toppen av det hele er roboten snill? Maken til piss. Det eneste som kunne ha reddet den er Robert Patrick som den slemme "roboten", og de gangene han faktisk oppfører seg som en robot er den meget bra. Problemet er hele det tullet med at han er laget av flytende metall og kan skape seg om til hva som helst. Jeg syntes det ble direkte latterlig og fjernet hele robot-biten. Det ene sekunder er han laget av metall og får ikke en skramme selv om han blir slått inn i veggen, overkjørt av biler, skutt og så videre, og i neste øyeblikk er han helt flytende? Det ble bare for dumt. På det viset var T3 faktisk bedre da den er langt mer realistisk. (ikke at jeg vil kalle noen av filmene "realistiske", men likevel.)

 

Det største problemet er dessverre ikke filmen i seg selv, men fansen. Som dere nettopp har bevist er denne filmen "hellig" og har ikke noe feil noe sted. Alle som ikke er 100% enige er idioter som ikke har stemmerett. Det er ikke akkurat første gang folk sier slikt og blir neppe den siste. Jeg har hatt denne diskusjonen utallige ganger før både når det gjelder filmer og dataspill og gidder ikke gjenta den.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...