Gjest anonym_frustert_gutt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det har seg sånn at jeg var ute på lørdag, denne helja! så drakk jeg meg ganske full, så gikk jeg rundt å surra på den festen. Så finner jeg meg ei seng, der jeg legger meg ned for å slappe av, så kommer det ei jente jeg har blitt kjent med litt tidligere på kvelden, å legger seg vedsiden av meg å begynner å kysse meg. Så full som jeg var så kysser jeg jo tilbake, å kysset utvikler seg til "hånd ned i buksa". Høres ikke så ille ut eller hva? Så sier ho jenta til meg "pul meg" så drar jeg fram tissetassen å kjører på, å mens jeg holder på, står folk i vinduet å ser på. men var jo egentlig ganske full, så brydde meg ikke noe særlig. å av en eller annen merkelig grunn fikk mi mor vite det :S så det ho har hørt er at JEG, gikk ned i buksa ho si, uten at ho ville det, å at jeg hadde sex med ho uten ho sitt samtykke. å at ALT var blitt filmet. å jeg tok å ringte ho derre jente jeg lå med, å spurte om hva som egentlig skjedde, å ho forklarte akkurat det samme som meg. Viste seg at ho var jomfru, men det er ikke mitt problem. Uansett, det har gått sykt inn på meg at mi mor kan tro noe sånn om meg.. Jeg har forklart hva som skjedde osv osv osv... å da får jeg bare tilbake "TENK OM NOEN SER DEN FILMEN Å ANMELDER DEG" men viss det var tillfellet at jeg gikk imot ho sin vilje å noen filmet det, kunne ikke de som filmet det bare kommet inn å rivd meg vekk? døra var heller ikke låst, så det er mest sannsynlig løgn at noen har filmet noe som helst. å jeg vet godt med meg selv at jeg ALDRI kunne gjort noe sånn imot noens vilje, uansett tilstand. å jeg har ikke så godt forhold med mi mor fra før av, å dette kommer til å fucke ALT opp. har en del problemer fra før av, fikk just diagnose ADD, å jeg liker av deprisjoner. Jenta var 16 å jeg er 17! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 du må forklare moren din slik det er. så hviss hun ikke stoler på deg eller tror det du sier så har hun et problem. ikke du. hvordan fikk hun høre det da ? og hvordan kom det fram at hun hadde hørt det motsatte av det som egentlig skjeded ? :S Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Få tak i filmen og vis den til morra di, og si spør henne rett i tryne: Ser dette ufrivillig ut? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er den samme gamle historien. Jente angrer, og skylder på voldtekt. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er ille å si det var voldtekt bare pga jenten angrer da. Har ikke lest førstepost, snakker utifra haggbard sin^^ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er den samme gamle historien. Jente angrer, og skylder på voldtekt. Det er det vel ikke? Såvidt jeg kunne lese fra OP så har jenta sagt samme som gutten. Derfor er det ikke noe stress. Hvis du er redd for at en tredjepart skal annmelde deg, så kan de bare kjøre på. Så lenge jenta også mener det var frivillig har du ikke noe å være redd for. Med mindre du er 30 og hun er 15, seff. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ja, hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
indie Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Les: jenta var 16 og han var 17, still is. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Wow, det suger! Voldtekt er det imidlertid berre å gløyme. Tida leger alle sår min venn! Lenke til kommentar
drugis Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 spørr morrra di hvem som fortaldte det. finn personen å skremm han noe kraftigt. å si noe sånt er råttent gjort. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er den samme gamle historien. Jente angrer, og skylder på voldtekt. Hehe, hvor mye av første post fikk du lest før du trakk den slutningen? Jenta og trådstarter har samme oppfatning av hva som skjedde. Når det kommer til moren hans hadde jeg ikke giddet å gnåle med henne, hvis hun ikke er villig til å høre etter. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Gi en god faen. Ingen god mor tror noe slikt om sin sønn, ihvertfall ikke etter at det er blitt avbekreftet av "offeret" selv Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noe jeg hater mer enn alt er å ikke bli trodd. Jeg hadde blitt skikkelig forbanna om min mor hadde trodd noe sånt. Det er forsåvidt helt utenkelig... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Inviter jenta hjem til dere på en kopp te. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Se din mor i øynene og fortell henne at det ikke er sant. Hvis hun fortsetter og være like hysterisk og ikke vil høre så ignorer henne til hun roer seg ned. Det kan kanskje ta noen uker.. Det du nå må gjøre er å utføre en skadekontroll. Få fatt i filmen hvis den eksisterer, den kan kanskje bevise din uskyld. Ta en lang og god prat med jenta for å få høre hennes versjon av det hele. Og om du virkelig er slu nok her og vil være en kontrollfreak og du i tilegg vil forsikre deg for en ukjent fremtid så gjør du et skjult opptak av hele jævla samtalen med henne der din uskyld blir vist. Dette blir et kjekt bevis om det skulle oppstå komplikasjoner senere. Noen jenter kan faktisk være svært så utspekulerte og onde, noen presterer til og med å dikte opp voldtekter. Og et slikt scenario kan bli svært så uhyggelig for deg og de i dine omgivelser.. En stakkarslig trøst: Hvis du ikke har gjort noe galt bør du ikke ha noe å frykte. Uskyldig inntil det motsatte er bevist, vettu. Endret 22. juli 2008 av scumbag Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Og om du virkelig er slu nok her og vil være en kontrollfreak og du i tilegg vil forsikre deg for en ukjent fremtid så gjør du et skjult opptak av hele jævla samtalen med henne der din uskyld blir vist. Tror ikke det er lov. Så vidt jeg vet er det ikke lov å filme personer i hemmelighet for å kunne bruke det de sier, uansett hva de sier. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Og om du virkelig er slu nok her og vil være en kontrollfreak og du i tilegg vil forsikre deg for en ukjent fremtid så gjør du et skjult opptak av hele jævla samtalen med henne der din uskyld blir vist. Tror ikke det er lov. Så vidt jeg vet er det ikke lov å filme personer i hemmelighet for å kunne bruke det de sier, uansett hva de sier. Og det er heller ikke lov å komme med falske anmeldelser, noe som faktisk skjer for ofte. En kort samtale mellom to personer som tas opp på bånd kan ikke politiet ta noen stilling til uansett. Det blir ord mot ord. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Inviter jenta hjem til dere på en kopp te. Eller innviter henne hjem på en kjapp en i sofaen når du vet at moren din kommer til å komme hjem og overraske dere Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Inviter jenta hjem til dere på en kopp te. Eller innviter henne hjem på en kjapp en i sofaen når du vet at moren din kommer til å komme hjem og overraske dere Og hvis hun ikke vil så bare tvinger du henne. :!: Case closed! Endret 23. juli 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Inviter jenta hjem til dere på en kopp te. Eller innviter henne hjem på en kjapp en i sofaen når du vet at moren din kommer til å komme hjem og overraske dere "Mamma, møt jenta jeg ikke voldtok. Jenta jeg ikke voldtok, møt mamma" ^^ Selv om det er ulovlig så må den situasjonen filmes!! Nei har du ikke gjort noe galt og vet det så er det alt som trengs. Hadde det vært min mor. Og hu kunne funnet på å tro på noe sånt til tider så hadde jeg kjefta hu huden full. Og selvfølgelig kommet med masse saklige argumenter om at jeg umulig kunne gjort noe sånt. Men det er min reaksjon da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå