oslo121 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 trenger et nytt spill. noe som har akkurat kommet eller er like rundt gjørnet? liker spill som gta, assasins, uncharted slike type spill eller noen fete skate eller snowboard spill noen forslag leste at Siren: Blood Curse skal være bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Tja, mulig dette ikkje er din smak, men Battlefield: Bad Company er hysterisk artig,spesielt online Ligger demo på PSN om du er intressert. EDIT: Ligger ogsp ein demo av Siren ute Har fått intrykk av at det er eit elsk eller hat spill. Endret 21. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Bad Company er jeg blitt veldig glad i. Er generelt ikke veldig glad i sportsspill, men liker Skate veldig godt Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) sant Webmaster! samme greia med sportspill og meg, men Skate har blitt muligens favorittspillet mitt til ps3! Men, hvorfor ikke liste opp hvilke spill du har? Selv foretrekker jeg jo COD4 over BC f.eks! og, tar vel ikke lang tid før noen anbefaler MGS4 her, så jeg kan vel like gjerne gjøre det.. Endret 21. juli 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Sith Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Bad Company er gøy. Fly rundt i helikopter eller tanks. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis du liker kjøring så anbefaler jeg Grid på det sterkeste Det er ikke som et vanlig kjedelig racingspill, det er et utrolig bra gameplay! Ellers kan du jo prøve Metal Gears Solid 4! Kongespill! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Race Driver: Grid er som forrige innlegg å anbefale. Action og bilkjøring på høyeste plan. Kjempegøy! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Harru en kompis er Army of Two også ganske underholdende, er dessuten ekstra maps/mission gratis for nedlasting på PSstore også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå