Mr_tranquilizer Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei hvor mye støy er det på et 260 gtx , jeg vil ikke ha noen støvsuger kjøling som mange sikkert husker. Jeg tenker på merkene xfx og evga. Det står imellom de merkene. Jeg vil ha følgende: 1. Garanti 2. minst mulig støy 3. meget god ytelse 4. Jeg spiller i 1920 x 1080 oppløsning for alle spillene mine. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) 1. Garanti er jo helt standard etter norsk lov. Evga og xfx kjører vel med lengre garanti en noen andre levrandører? 2. Tipper 260 kortet støyer akkuratt like mye som 9800gtx kortet du allrede har, siden disse bruker omtrent samme kjøler. 3. Ytelsen er nok god nok den. Du vil nok slite litt i noen spill hvis du virkelig maxer ut ting i 1920x1080. Men om du vil få noen ekstrem merkbar ytelses forskjell i forhold til 9800gtx kortet som du allerede har tviler jeg på. Slik jeg ser det så er det en bortkastet oppgradering med tanke på at du har 9800gtx fra før. Men igjen, jeg vurderer jo å oppgradere til 280gtx fra gx2, så har man lyst har man lov Endret 21. juli 2008 av MiRaCL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå