olern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei. Har prøvd å lese meg til en forstålese på hvordan jeg kan låse dette. Altså jeg har en del filmer på pcen min som jeg ønsker å spille av på tv'en min med surroundlyd. Pcen min er en dell XPSM 1710 med RGB og DVI utgang. Hvordan må jeg koble dette til å fungere om det i det hele tatt vil fungere? Kan nevne at jeg har en dvi - hdmi adapter, vil denne overføre lyd eller kommer det ikke lyd fra dvi kontakten? Håper jeg har gjort meg forståelig med problemet mitt... Lenke til kommentar
Slalamoses Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei. Har prøvd å lese meg til en forstålese på hvordan jeg kan låse dette. Altså jeg har en del filmer på pcen min som jeg ønsker å spille av på tv'en min med surroundlyd. Pcen min er en dell XPSM 1710 med RGB og DVI utgang. Hvordan må jeg koble dette til å fungere om det i det hele tatt vil fungere? Kan nevne at jeg har en dvi - hdmi adapter, vil denne overføre lyd eller kommer det ikke lyd fra dvi kontakten? Håper jeg har gjort meg forståelig med problemet mitt... DVI/HDMI sender både lyd og bilde ja! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) DVI sender ikke lyd nei. Så den greieste løsningen er vel kanskje DVI > HDMI og den digitalkabel fra lydkortet til forsterkeren. Det vil nok gi de beste resultatene med tanke på lyd og bildet. Endret 21. juli 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå