Gå til innhold

Tastaturet til Wii er klart (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange hvite plastgjenstander skal vi få se da? Er jo ingen ende på all søpla de slipper. Snart får vi vel egen Wii-TV, sofa, stuebord og jeg vet ikke hva. Gubbedre. Gi meg en maskin og en kontroller, og lag heller bedre spill! Tror jeg selger Wiien min snart.

*HOST*Apple*HOST*

Lenke til kommentar

Har skjedd rimelig raskt det der med inntoget av hvite- og glossy el-produkter. PSP deluxe (eller hva det var) hvit 2004 utgave var rimelig spesiellt en stund husker jeg. Naa kan du fa... ikke faa en TV en gang uten gjennskinn - heldigvis er de ikke hvite, ikke enda i hvertfall... hvit tv? NOT

Lenke til kommentar
"Microsoft vil på sin side ikke at noen skal bruke tastatur til Xbox 360, da de ønsker å skille konsollen fra PC-plattformen."

En dårligere konsoll er MS måte å skille seg ut på?

Dårligere men enklere og billigere har jo gjerne vært slik konsoller skiller seg fra PCer tradisjonelt.

AtW

Lenke til kommentar
"Microsoft vil på sin side ikke at noen skal bruke tastatur til Xbox 360, da de ønsker å skille konsollen fra PC-plattformen."

Dårligere men enklere og billigere har jo gjerne vært slik konsoller skiller seg fra PCer tradisjonelt.

AtW

xbox-360-qwerty.jpg

Lenke til kommentar

AtW

xbox-360-qwerty.jpg

Hva var det du tenkte på? Om noe så illustrerer det jo det jeg sa.

AtW

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...