TheOats Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hvordan kobler jeg til viften riktig? Det er 3 kontakter. Skal den blåse inn eller ut? (vist det i det hele tatt er noe som kan endres med kontaktene) Håper noen andre bruker dette kabinettet og kan hjelpe Endret 22. juli 2008 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Skrev feil navn på kabinettet =P Oppdatert nå. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Poenget er vel at den skal blåse inn. Det er bare å koble til strømmen så blåser den vel riktig veg. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har jeg sett rett, så har du følgende muligheter: - Front: 8cm, - Rear: 12 / 9 / 8cm. Skal du montere i front ville jeg, uansett om du monterer noe i bakkant, montert vifta slik at den blåser inn i kabinettet. I bakkant, uavhengig av om du monterer vifte i front, montere vifta slik at den blåser ut av kabinettet. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det ikke snakk om den store vifta på siden? Men uansett rett det du sa. Det er vanlig at vifte i front blåser inn og vifte bak blåser ut. For at vifta skal blåse riktig vei, må du bare snu fysisk på vifta. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det ikke snakk om den store vifta på siden? Men uansett rett det du sa. Det er vanlig at vifte i front blåser inn og vifte bak blåser ut. For at vifta skal blåse riktig vei, må du bare snu fysisk på vifta. Ok, var litt rask der. Den skal vel blåse inn i kassa og ikke ut, og da er det som du sier, å bare koble til. Kansje han lurer på hvor på HK han skal koble til? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Er det ikke snakk om den store vifta på siden? Men uansett rett det du sa. Det er vanlig at vifte i front blåser inn og vifte bak blåser ut. For at vifta skal blåse riktig vei, må du bare snu fysisk på vifta. Ok, var litt rask der. Den skal vel blåse inn i kassa og ikke ut, og da er det som du sier, å bare koble til. Kansje han lurer på hvor på HK han skal koble til? Ja det er den store på siden jeg lurer på. Jeg klarer å koble den til så den snurrer, men jeg får ikke "farts innstilleren" (Eller hva jeg skal kalle det =P) til å virke. Det er 3 kontakter som sagt: En hann, en hunn og en man kan koble i i begge ender. (Takker for de andre tipsene ronron25 ) Endret 21. juli 2008 av TheOats Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvis jeg skal hjelpe må du sende et bilde av de kontaktene, for jeg finner ikke noe på nettet. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hvilke av disse to kontaktene har du til vifta? Endret 21. juli 2008 av ronron25 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis jeg skal hjelpe må du sende et bilde av de kontaktene, for jeg finner ikke noe på nettet. Skal prøve på det, snart... Hvilke av disse to kontaktene har du til vifta? Den nederste. En som den på bildet (hann), en som er motsatt (hunn), og en man kan koble i begge veier (tvekjønnet=P). Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da kan jeg ikke skjønne annet enn at det bare er å koble til en P4(han kontakt) fra psuen til en P4(hun) kontakt fra vifta. Har du gjort deg kjent med hvor hastighetsreguleringa til vifta sitter? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Da kan jeg ikke skjønne annet enn at det bare er å koble til en P4(han kontakt) fra psuen til en P4(hun) kontakt fra vifta. Har du gjort deg kjent med hvor hastighetsreguleringa til vifta sitter? Jeg fikk det til Satte den "rare" (hann/hunn) i den andre hannen og hunnen i PSU'en. Vifte kontrollen sitter rett ved siden av viften på utsiden av kabinettet. Takker for hjelpen Endret 22. juli 2008 av TheOats Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da kan jeg ikke skjønne annet enn at det bare er å koble til en P4(han kontakt) fra psuen til en P4(hun) kontakt fra vifta. Har du gjort deg kjent med hvor hastighetsreguleringa til vifta sitter? Jeg fikk det til Satte den "rare" (hann/hunn) i den andre hannen og hunnen i PSU'en. Vifte kontrollen sitter rett ved siden av viften på utsiden av kabinettet. Takker for hjelpen Bra ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå