Cotul Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei. Har en 96mod grønn passat som har et par små rust flekker jeg tenkte å fjerne og lakkere over. Men lurer litt på hvordan jeg finner rett farge å kjøpe. Den er metallic grønn og står grønn i vognkortet. Skal det stå en eller annen plass mer nøyaktig hvilken farge det er ? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Lakk-koden står på en klistrelapp i serviceheftet eller i instruksjonsboken. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Står også på en lapp i reservehjulsbrønnen. På den bakerste veggen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Står i reservehjulsbrønnen på de fleste VW, på noen står det også på innsiden av døren. Hvis det er originalfargen, så er det nok LC6P (Dragon Green) - det er i hvert fall den standard grønnfargen som "alle" grønne Passater er. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Oddvar Knus tror du hadde rett angående fargen. Var en lappe der det sto en del rart og blant annet "CRU LC6P" ikke helt sikker på om den CRU delen hadde noe med fargen å gjøre eller ikke. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Og til de som IKKE har fargekoden, så kan seriøse lakkforhandlere scanne lakken din. Gjorde det på en gammel bil jeg har, og resultatet er; "null forskjell" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå