Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei! Jeg tenkte å investere i en 37" LCD-TV til høsten. Primært til å se film på, evt. koble til PCen for å spille. Kjekt med FullHD, men vet ikke om du får en god TV med FullHD til maks 8000 kr, helst 2x HDMI, gjerne mer, PC/DVD-spiller/Xbox 360 ... Så, noen forslag? .sjur Lenke til kommentar
Slalamoses Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei! Jeg tenkte å investere i en 37" LCD-TV til høsten. Primært til å se film på, evt. koble til PCen for å spille. Kjekt med FullHD, men vet ikke om du får en god TV med FullHD til maks 8000 kr, helst 2x HDMI, gjerne mer, PC/DVD-spiller/Xbox 360 ... Så, noen forslag? .sjur Hei, finnes gode alternativer i den prisklassen. Samsung er et veldig godt alternativ, den har også game mode, som skrur opp kontrast og farger når man spiller med konsoll! https://prisguiden.no/product.php?productId=75500 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Den TVen så ganske snasen ut ^^ Men er ikke 8ms responstid litt mye om jeg skal koble til f.eks. PCen og spille. eller er det jeg som tuller nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Hmm, nå koster den TVen 12.000 host Best-Buy og har forsvunnet ut av Amentios sortiment. Veldig irriterende. Noen andre TVer å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå