Gå til innhold

Ukens tilbud på komplett

jonasfd

Anbefalte innlegg

Noen andre som har lagt merke til dagens tilbud på komplett?

xfx 8800gtx 768

Dette var jo lenge verstingkortet i nvidias topp serie før introduksjonen av 9 serie og senere la med gtx 200 serie. Mange mener jo at dette kortet kjører fra at 9800 kort, så fremt det ikke er en 2 kjernes versjon. Bland gutta hos slizone er jo det dette kortet de elsker og kjøre i sli.

For meg virker dette som et knakende godt tilbud. Spørsmålet er om komplett prøver og selge ut gamle helter før det mye omtalte pris kuttet på nvidia kort setter inn på sensommeren. Om 260 faller mye, er jo dette et veldig godt alternativ for ikke så mange lapper ekstra.

Hadde godt likt og knabbet til meg 2 slike altså. Lurt lenge på og lage meg et sli system etter at jeg fikk M3N-HT som kjører nForce780a.

Noen andre som har noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ventet et nytt kort fra Nvidia, og 260/280 må fortsatt falle en god del for å være konkurransedyktige med ATi 4850/4870 på pris/ytelse.

1295 er en god pris om en ser på ytelsen en får, men jeg ville kanskje ikke hoppet på det tilbudet. Kortet yter vel litt dårligere enn ATi 4850.

Regner med at de sitter på et parti de trenger å bli kvitt.

Det er da utvilsomt et bra tilbud til de som sitter på et GTX og SLi hovedkort og kunne tenkt seg et til.

Edit: Endret til "litt dårligere"

Endret av Pastafarian
Lenke til kommentar
Alt for dyrt.

ATI HD4850 koster det samme og yter en god del bedre enn 8800GTX.

Javel, litt rart siden jeg har 8800GTX og scorer omtrent 15000 på 3DMark06, og ser andre med 4870 som scorer faktisk mindre enn det jeg gjør, og at vi har regelmessig de samme speccsan.

Har screenshot som proof btw.

3gb ram

3.6 ghz q6600

8800gtx 756

http://img87.imageshack.us/my.php?image=3dmark06cb6.jpg

Endret av Peachy
Lenke til kommentar

I age of conan gikk jeg fra ca 30fps på high uten AA til ca 60fps ved bytte fra 8800GTX til HD4850.

Med maks AA klarte 8800GTX ca 15fps, mens HD4850 klarte ca 50fps.

Klarte ikke å holde meg og kjøpte HD4870 som la til ytterligere 15-20fps i forhold til HD4850.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...