Bruker-166910 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har selve photoshop programmet, men jeg vet ikke hvor jeg skal legge det på maskinen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 C:\Programfiler ? Er vel bare å sette inn cden og kjøre igang så legger det seg vel der automatisk... Lenke til kommentar
Bruker-166910 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 C:\Programfiler ? Er vel bare å sette inn cden og kjøre igang så legger det seg vel der automatisk... Heehh, det er liksom sendt til meg... Altså, jeg har lagt den inn på den der C greia, også på programfiler også på Adobe. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal åpne det. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Gå inn på: C:\Programfiler\Adobe\Adobe Photoshop CS3\.. Finn filen "Photoshop.exe". Høyreklikk og velg send til; Skrivebord. Da havner en snarvei til Photoshop CS3 på skrivebordet ditt og kan starte PS der ifra. Lenke til kommentar
Bruker-166910 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Gå inn på:C:\Programfiler\Adobe\Adobe Photoshop CS3\.. Finn filen "Photoshop.exe". Høyreklikk og velg send til; Skrivebord. Da havner en snarvei til Photoshop CS3 på skrivebordet ditt og kan starte PS der ifra. Programmet heter Adobe Photoshop 7.0_for PC_with serial... Finner ikke filen filen "Photoshop.exe". Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvis du hadde betalt for programmet ville du nok unngått slike problemer. Lenke til kommentar
Bruker-166910 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Hvis du hadde betalt for programmet ville du nok unngått slike problemer. Jaja. ;p Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Heehh, det er liksom sendt til meg... Altså, jeg har lagt den inn på den der C greia, også på programfiler også på Adobe. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal åpne det. "Den der C greia"... Tror jeg ville lært meg litt om hva bl.a. en harddisk er før jeg prøvde å installere noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Siden trådstarter sitter med piratversjon, stenges tråden Reaksjoner tas på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg