Lily123 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg tok en gang i tiden (alle?) sju modeler av Datakortet, tror det var i 2002 og programmene var office 2000-versjoner. Den gang gikk jeg på ungdomsskolen og fikk ta det gratis, så det var veldig greit. Det jeg lurte på er om det er noe som helst vits i å oppdatere Datakortet mitt nå, eller ta noen annen form for sertifisering på datakunnskaper. Tenkte kanskje det kunne være kjekt å ha i forbindelse med at jeg søker studierelevant (økonomi/adm) deltidsjobb uten så mye annen jobberfaring fra før av, men er det egentlig noen arbeidsgivere, eller andre for den sags skyld, som bryr seg stort om dette lenger? Vet noen eventuelt om hvor mye slike sertifiseringer koster og hvor tester avholdes (vil tro jeg klarer meg fint uten kurs), enten for Datakortet eller liknende? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Alt til sin pris Datakortet kikker enkelte arbeidsgivere på (spesielt de som henter folk fra NAV). Datakortet kan ansees som en "sertifisering", selv om den bare gir deg basiskunnskap. Men alle papirer du har på at du kan noe; er generelt alltid bra. Det er også lurt og vise til kunnskapen under et intervju, spesielt hvis du kan bidra mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå