Gå til innhold

World of Warcraft får prestasjonsmedaljer (PC)

Anbefalte innlegg

Synes det blir litt for dumt jeg..

Spillet blir bare mer og mer barnslig noe jeg skjønner siden det er et barnespill men tror neppe mange folk over 14 år kommer til å bruke tid på prestasjoner for å blir "best" og få teit ubrukelig stuff..

Det vil være så masse forskjellige achievements, at det blir vanskelig å konkurrere på noen lur måte på alt. En del av dem er f.eks. umulig å gjøre nå, og går på ting din char gjorde pre-TBC o.l.

MEN - at det er ubrukelig er jeg ikke enig i. Jeg er ikke enig i tankegangen, "Om jeg ikke får bedre gear av det er det ikke verdt det". Det er MASSEMASSE folk i WoW som bruker tid og krefter på annet enn grinding av instancer for å få gear. Sett noen på Netherwing Drakes eller Ogri'la Rays i det siste? Eller Cenarion War Hippogryph? Eller noe annet enn originalmounten til rasen de spiller? Eller folk med non-combat pets? Ingen av de tinga der gir noen annen funksjon enn å se bra ut. Flyr akkurat like fort som den vanlige flyvemounten til 200G. Og om noen får noe ut av det, så er det verdt det, og langt i fra ubrukelig.

Selv om du bare tenker gear, gear, gear, trenger det ikke være en selvfølge at alle andre gjør det. Jeg tenker underholdning, underholdning, underholdning. Om jeg kan få en teit achievement på å klare en instance på en viss tid, så er vel det bare morro! Jeg kommer til å smile mer enn jeg griner.

Jeg nærmer meg forøvrig 29 sesonger i denne skrotten, og de fleste andre jeg spiller med gjør det samme. Så nei, wow er ikke det samme som kids, og conan er ikke det samme som voksne. Og livet er forøvrig ikke svart/hvitt heller.

PS, det går an å skru av alt av achievements-oppdateringer, akkurat som quest loggen. Om du virkelig ikke vil bry deg om det, er det ingen som tvinger deg.

Edit : Jeg er forresten stolt eier av 1 stk. Phoenix Hatchling fra Magister's Terrace.. og syns den er artig, selv om den ikke har NOEN annen funksjon en akkurat det å se artig ut. Teit og ubrukelig er den i alle fall ikke :)

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avsluttet min WoW-karriere med 2 stk Cenarion Hippogriphs, en Netherdrake, en flyvende flyndre fra Sha'tar Skyguards og en HAUG med sjeldne småpets.

Etter jeg slutta med WoW, fikk jeg plutselig så lite å gjøre på. Lurer på hvorfor...

Lenke til kommentar
Edit : Jeg er forresten stolt eier av 1 stk. Phoenix Hatchling fra Magister's Terrace.. og syns den er artig, selv om den ikke har NOEN annen funksjon en akkurat det å se artig ut. Teit og ubrukelig er den i alle fall ikke :)

Den orben er jo best da! Morsomt å kunne gjøre Blood Elf dansen en gang iblandt istedet for Undead lissom. Skulle ønske den varte lengre tho :(

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...