Gå til innhold

World of Warcraft får prestasjonsmedaljer (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prestasjonsmedaljer??

Helt greit å si achievements selv om man er norsk :wee:

Lurer på om man får oppfylt en del av disse med en gang eller om man må ta alt på nytt igjen. Ser ikke for meg at vi må traske over alle sonene omigjen for å få explorer achievementsen.

Lenke til kommentar
prestasjonsmedaljer??

Helt greit å si achievements selv om man er norsk :wee:

Lurer på om man får oppfylt en del av disse med en gang eller om man må ta alt på nytt igjen. Ser ikke for meg at vi må traske over alle sonene omigjen for å få explorer achievementsen.

En del kommer i form av bare og ta levels 10 - 20 -30... Dvs boss kills osv.

Så hvis du starter som lv 70 og har tatt en del pvp/pve så har man del points

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Vet at en er å være den siste som lever i en arena match og en annen er å drepe noen i field of strife(AV) før de dismounter :p

Synes det blir litt for dumt jeg..

Spillet blir bare mer og mer barnslig noe jeg skjønner siden det er et barnespill men tror neppe mange folk over 14 år kommer til å bruke tid på prestasjoner for å blir "best" og få teit ubrukelig stuff..

hey, snakk for deg selv og ikke andre. Jeg samler AP gear på Warlocken min og passerer snart 1000. teite og ubrukelige ting ftw! (Tho, jeg har nesten drept en annen Warlock i melee :thumbup: )

Lenke til kommentar
Vet at en er å være den siste som lever i en arena match og en annen er å drepe noen i field of strife(AV) før de dismounter :p

Spillet blir bare mer og mer barnslig noe jeg skjønner siden det er et barnespill men tror neppe mange folk over 14 år kommer til å bruke tid på prestasjoner for å blir "best" og få teit ubrukelig stuff..

hey, snakk for deg selv og ikke andre. Jeg samler AP gear på Warlocken min og passerer snart 1000. teite og ubrukelige ting ftw! (Tho, jeg har nesten drept en annen Warlock i melee :thumbup: )

Snakket selvsagt om ting som ikke virker inn på stats som feks pet som dilter etter deg.. som man får av achievments...

Det er artig og samle Attack Power gear for caster for å prøve å eie andre og ville ikke akkurat kalt det ubrukelig siden det kan brukes til noe.. i motsetning til pet som dilter etter deg

Lenke til kommentar

Det er da bare snakk om ekstra morro, det er vel ikke noe som skader deg? Er vel ikke eventuelle tabards eller pets du kan få som er poenget heller. Noen av de var rimelige søkt vanskelige, og er morro når det popper opp at du har klart :) f.eks å drepe noen innen 15 sekunder etter arena har startet, vinne 1 mot 1 som "last man standing" i 5vs5 arena, ta ned arthas med 20 personer istedet for 25 og mye annet :)

Lenke til kommentar

tviler på at det er så mange som kommer til å jobbe livet av seg for å få alle disse medaljene.. bare de mest hardcore spillerne bryr seg mye om dette tror jeg! selvom det er ganske gøy å vise fram ting du er stolt over å ha klart ;) så en medlaje for lvling virker egentlig meningsløst

Lenke til kommentar
Det er da bare snakk om ekstra morro, det er vel ikke noe som skader deg? Er vel ikke eventuelle tabards eller pets du kan få som er poenget heller. Noen av de var rimelige søkt vanskelige, og er morro når det popper opp at du har klart :) f.eks å drepe noen innen 15 sekunder etter arena har startet, vinne 1 mot 1 som "last man standing" i 5vs5 arena, ta ned arthas med 20 personer istedet for 25 og mye annet :)

Kan si meg enig i det du sier..

Det jeg sier er at det er dumt at folk skal bli belønnet med ubrukelig gjenstander siden det er.. ja.. ubrukelig..

Det ville vært drygt å ta sjuk vanskelige bosser med mindre folk etc etc Men tror ikke det blir en slager blant de eldre spillerene.. Siden det sikkert blir veeldig mange lette og barnslige achievments..

Lenke til kommentar

Kan si meg enig i det du sier..

Det jeg sier er at det er dumt at folk skal bli belønnet med ubrukelig gjenstander siden det er.. ja.. ubrukelig..

Det ville vært drygt å ta sjuk vanskelige bosser med mindre folk etc etc Men tror ikke det blir en slager blant de eldre spillerene.. Siden det sikkert blir veeldig mange lette og barnslige achievments..

Nei, det som hadde vært dumt er hvis man hadde blitt belønnet med noe man bare MÅ ha, for eksempel, en ganske bra epic som holder seg til high-end raiding. Da hadde det bare bare blitt enda en evig grind.

Lenke til kommentar

For en liten stund siden så var det ett eller annet holiday theme som ble kalt Summer festival eller noe.. Der var det store bål og man kunne løpe rundt å gjøre ganske tragiske quest.. For å få festival penger der man kunne kjøpe pølser og den slags og hvis du hadde husker ikke rette antall men la oss si 500 og du fikk 10 penger på hvert quest så ville det si at du måtte gjøre samme quest mange mange ganger og belønningen var at du fikk et ild pet.. Jeg gjorde 2 quest for expen sin skyld mens jeg gjorde de 2 questene så jeg rundt meg at sinnsykt mange lvl70 folk drev å gjorde de questene dagen lang begynte jeg virkelig og lure.. skjønner virkelig ikke hva som er så gøy med det..

Det positivet er at du nå får en "status" blant spillerene med en tittel som feks the great boar slayer etter og har gjort achievmenten drepe 1000 boars (ja det var bare noe tull jeg fant på for å illustrere)

Lenke til kommentar

Fatter å begriper ikke at noen kan snu noe slikt som dette til å være noe negativt, ganske imponerende.

Vil ikke tro de fleste gidder å grinde achievements, men for de som ønsker det så er det da flott at de har noe mer å gjøre?

For oss andre så er det bare en ekstra bonus man får mens man grinder, quester, raider, pvp'er osv. Det hele ser virkelig morsomt ut.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er 22 og tar sikkert en liten omvei for å se om jeg kan få noen medaljer, så lenge det ikke er frustrerende eller direkte kjedelig å gjøre dette. Det er ikke for å bevise at jeg er best på noe vis, men heller for å gå litt utenom det nødvendigste bare for moro skyld.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...