Gå til innhold

Trenger hjelp av kjøp av Speedbåt.


Gjest Slettet-whwZcV

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-whwZcV

Hei.

Jeg trenger hjelp av kjøp av båt. Jeg vil ha en type speedbåt som du får plass til to i.

Cyber og hurricane er genialt, men jeg syns Cyber er alt for dyrt, de ligger på 50 lapper.

Hurricane er billigere.

 

Men jeg finner ingen sider for hurricane eller cyber? fks. Hurricane.com

Jeg vil ikke bruke mer en 20-30 tusen.

 

 

Takk håper på noe hjelp.

- Sunsurfer

Endret av Slettet-whwZcV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg trenger hjelp av kjøp av båt. Jeg vil ha en type speedbåt som du får plass til to i.

Cyber og hurricane er genialt, men jeg syns Cyber er alt for dyrt, de ligger på 50 lapper.

Hurricane er billigere.

 

Men jeg finner ingen sider for hurricane eller cyber? fks. Hurricane.com

Jeg vil ikke bruke mer en 20-30 tusen.

 

 

Takk håper på noe hjelp.

- Sunsurfer

 

Sjekk ut en båt som heter Spider. Mener det var Arna Plast som laget de, men er ikke sikker. De er stilig med en liten foroverbøyd targabøyle. De lå på ca 25.000kr ny. Annet tips er Skater, eller Shakespeare.

Lenke til kommentar

har selv hatt en spider 390, en kjempe god båt, men gangske stor plass. den var super god i høy sjø, i forhold til cyber og hurrycane siden de er så lave. men ville ikke ha kjøpt båten med mindre en 25 da den kan være litt tung å få i plan med en 15 hk. en shakespear er gange tunge båter, men har enda mer plass i, men trenger en større motor for å gå bra.

 

hurrycane er billigere båter og går veldig bra med 25. men er små og kan fort bli våt=P

 

 

har selv nettopp kjøpt en hurrycane som skal pusses opp i vinter, men noen som vet hvor jeg kan få tak i cyber in sofa, hjemme siden til cyber er jo nedlagt virker det som??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV
har selv hatt en spider 390, en kjempe god båt, men gangske stor plass. den var super god i høy sjø, i forhold til cyber og hurrycane siden de er så lave. men ville ikke ha kjøpt båten med mindre en 25 da den kan være litt tung å få i plan med en 15 hk. en shakespear er gange tunge båter, men har enda mer plass i, men trenger en større motor for å gå bra.

 

hurrycane er billigere båter og går veldig bra med 25. men er små og kan fort bli våt=P

 

 

har selv nettopp kjøpt en hurrycane som skal pusses opp i vinter, men noen som vet hvor jeg kan få tak i cyber in sofa, hjemme siden til cyber er jo nedlagt virker det som??

 

ja trur hele greia er lagt ned

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...