Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer l5100 starter ikke

Anbefalte innlegg

Da har aceren min tatt delvis kvelden. Skulle innstallere Vista Service Pack 1. Og når jeg kom tilbake etter en stund hadde den gått i dvalemodus. Da jeg "vekket" den så skjedde det ingenting den bare stod å blinket. Skrudde den av etter en stund og prøvde igjen. Da stod bare det blå lyset og lyste, ingenting annet skjedde.

Prøvde da å dra ut noen ledninger bak og da ville den starte. Når jeg skulle starte den på nytt igjen litt senere skjedde det samme igjen. Den bare stod og lyste konstant blått, og nå hjelper ingenting. Prøvd å ta ut ledninger og å bytte tastur og skjerm men den vil ikke starte. Hører viftene og harddisken starte men ikke noe bilde kommer.

Har hatt litt oppstartsproblemer i det siste også når den skal starte så piper den 2 ganger også må jeg trykke F1 for å gå videre. Husker ikke helt oppstartsmeldinga men mistenker harddisken, for den vises ikke når feilmeldinga kommer, bare dvd brenneren. Når jeg trykket F1 så startet den som vanlig. Men nå er den som sagt ikke oppstartsvillig.

Noen som har opplevd det samme eller har noen forslag så mottas de med takk :)

Har sendt mail til Acer også så håper de er kjappe med å ordne opp. Noen som har erfaring med service hos de eller? Vil ikke være lenge uten htpcen min!!! hehe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...