Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Andre berøringer bedre enn kyssing?


Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig ikke hatt så mye erfaring med gutter frem til nå. Og nå er jeg så heldig å være sammen med gutten jeg har vært stormforelska i månedsvis. Happy :)

 

Er forresten litt usikker om denne burde ligge på seksualitet? Bare si ifra

 

Men ja: Jeg har bare hatt sånne mini-kyss før jeg ble sammen med gutten min, og derfor ikke fått utforsket det så mye. Jeg har alltid tenkt at kyssing må være det beste, mest romantiske. Men det jeg har oppdaget er at ja, kyssing er godt, men de virkelige sommerfuglene kommer når jeg bare ligger med hodet på brystkassen hans, og kjenner hendene hans stryke meg i håret, nakken, armene, midjen.

 

Ikke begynn å prate om sex nå, for det er ikke det denne diskusjonen handler om:P

 

Er det flere som deler denne meningen? Eller er det bare vi som ikke har funnet de fantastiske hemmelighetene innen kyssing enda?

Endret av Sweeny_girl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo veldig individuelt. For min del, så er en god kysser veldig viktig. Det er så utrolig mye man kan få gjennom bra kyssing, men det stopper jo ikke der. Jeg liker veldig godt å stryke leppene/nesa sånn ca over hele kroppen på jenta med lette berøringer. Personlig er jeg veldig kilen, men jeg liker godt å bli kilt og kost med på ryggen, nakken, rumpa og håret.

 

Dere kan gjøre alt liksom, fantasien setter grenser. Men etterhvert så finner man ut hva den andre liker, så ting blir mer naturlig og trygt :)

Lenke til kommentar

Fin tråd, skjønner hva du mener. Og som svar til tittelen er det jo JA, mange andre måter for berøring. Om de er bedre enn kyssing eller ikke er jo helt opp til hver enkelt. Men altså, man kan jo kysse andre steder enn på munnen:), og om det da regnes som kyssing vet jeg ikke. Men er jo veldig normalt at du liker at han stryker deg i håret osv.

Lenke til kommentar

Jeg er en person som ikke blir særlig tiltrukket av kyssing. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke gjør det, for å være snill mot partneren og at det er noe må gjøre før man kan være sammen med en person. Det gir derimot en lykkefølelelse fordi du vet at parteneren liker deg.

 

For tiltrekning fortrekker jeg andre typer av kontakt.

Lenke til kommentar
Et skikkelig, skikkelig bra kyss > kiling på ryggen. Men kommer an på situasjonen og stemningen.

Noen kyss får det til å snurre i hodet og kile i hele kroppen. Men du må finne den som kan klare å kysse deg sånn først ;)

 

Eller trene med kjæresten til h*n kan det?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har merket noe litt morsomt :p At hvis han holder meg rundt livet/i hendene etc når vi kysser, så er det koselig og godt. Men hvis han tar hendene sine opp og holder hodet mitt på en måte, sånn at tomlene er ved kinnene mine og resten av hendene er bak mot nakken, da blir jeg helt mo i knærne! Føler på en måte han tar kontrollen og tar vare på meg, og da kribler det i hele meg!

 

Så nå har kanskje det synet jeg hadde i første innlegget blitt litt endra

Lenke til kommentar
Da er det bare å finne ei ny tøs, og gjøre det sammem med ;) trenger ikke å slutte fordet, vet du.

sinnykt bra :!:

 

Men til litt alvor:

Kjærsten min liker å bli kost i nakken og på underarmen og inni hånda. Ingen av oss er no serlig "kysse-mennesker" bortsett fra noen ganger. Alt etter humøret. Det er som noen sier her at det er forskjellig fra person til person. Og som du sier så liker du å ligge på brystet hans, da kan du f.eks i tillegg tryke han med hånda eller fingertuppene på siden av brystet hans :) digg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...