Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

skjermramme borte! etter intallering av nytt skjermkort

Anbefalte innlegg

Har en dell dimension 3000. Når jeg er inne på noen programmer så bråker pc veldig mye, så jeg byttet ut det integrerte som var med geforce 6200. Altså skrudde av pc, satte inn det nye, satte ledning over og startet opp, satte så inn cd som fulgte med(kjøpte pakken på komplett.no). Og installerte etter anvisninger fra cd, MEN nå har jeg ikke denne skjermramme rundt på skjermen, har ingen startlinje altså den linja som klokka står på, det som er på skjermen når jeg har skrudd på er kun mine iconer på skjermen. Absolutt ingenting annet, hvis jeg tar ut skjermkortet og bruker det gamle så fungerer alt som det skal, men kan noen hjelpe meg med å få alt til å fungere med det nye? Når jeg går inn og trykker på xxxxxxx så får jeg beskjed at jeg må gå til nvidia.com og laste ned driver, har prøvd dette men der får jeg beskjed om at jeg har alle installeringer som trengs. Er ingen pro på dette men håper at noen forstår hva jeg mener.

Endret av culpistar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en dell dimension 3000. Når jeg er inne på noen programmer så bråker pc veldig mye, så jeg byttet ut det integrerte som var med geforce 6200. Altså skrudde av pc, satte inn det nye, satte ledning over og startet opp, satte så inn cd som fulgte med(kjøpte pakken på komplett.no). Og installerte etter anvisninger fra cd, MEN nå har jeg ikke denne skjermramme rundt på skjermen, har ingen startlinje altså den linja som klokka står på, det som er på skjermen når jeg har skrudd på er kun mine iconer på skjermen. Absolutt ingenting annet, hvis jeg tar ut skjermkortet og bruker det gamle så fungerer alt som det skal, men kan noen hjelpe meg med å få alt til å fungere med det nye? Når jeg går inn og trykker på xxxxxxx så får jeg beskjed at jeg må gå til nvidia.com og laste ned driver, har prøvd dette men der får jeg beskjed om at jeg har alle installeringer som trengs. Er ingen pro på dette men håper at noen forstår hva jeg mener.
Lenke til kommentar

sry, har lagt inn punktum o.l. nå

Takker for svar men jeg har prøvd med win-r uten at det hjalp, men for å slette den gamle driver, så må jeg først slette begge 2 for å så legge inn den nye, eller holder det med å slette kun den gamle nå, og hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar

Slette begge 2? Du har altså 2 drivere inne på systemet nå? Og da sikkert med tilhørende utilities som kjører og prøver å få kontakt med kortene, det kan jo godt være årsaken. Jeg ville nok slettet alt av skjermdrivere som måtte ligge inne på systemet før jeg hadde innstallert den nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...