Lillehagen.no Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hey! Et raskt spørsmål bare... Noen som vet når det nye Nvidia 9800 GTX+ skjermkortet kommer? Har hørt at det skulle være en gang midt i juli, men jeg finner ingen steder det er lagt ut for salg...? Lenke til kommentar
celidog Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hey! Et raskt spørsmål bare... Noen som vet når det nye Nvidia 9800 GTX+ skjermkortet kommer? Har hørt at det skulle være en gang midt i juli, men jeg finner ingen steder det er lagt ut for salg...? Akkurat samme hørte jeg! Det kommer nok i juli, eller ganske tidlig på neste måned. Du trenger ikke vente så lenge. Tipper det kommer ut om 5-15 dager til Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Prøv her: http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=139951 Skinnet er lagt ut på salg, selv om bjørnen ikke er skutt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå