Fritz0r Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 iSPY er somsakt primært et concept basert på og skaffe dere info om biler som kommer, kanskje kommer og anen auto-info som er greit og få med seg. Nå vil jeg at dette conceptet skal bli ENDA bedre. Nå har alleredet de første bilene som det ble laget iSPY tråd vært på markedet, og vi har også iSPY Classic info trådene. Hva jeg gjerne vil ha med er DERES erfaringer med bilene, eier du en, har du lånt eller leid??? Hvordan føles bilen, kan den sammenlignes med tidligere modeller og slikt. Hvordan skal dere gå frem?? klikk "Søk" i venstre felt så om du kanskje har en Honda Civic, skriver du: "iSPY Civic". Håper på masse fine reviews. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Bare så jeg er sikker på at jeg forstår deg riktig: Du vil altså at folk skal skrive reviews av biler de har personlig erfaring med? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 yupp, om de liker bilen sin eller ikke, hva som er negativt og positivt. Trenger ikke være mange ord, men en generel beskrivelse eller hva en føler for bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå