AfterGlow Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Den nye Batman-filmen hadde tidenes beste åpningshelg i USA, og slo dermed "Spider-Man 3" ned fra kinotronen. Les mer Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Dette der var rett og slett en imponerende score. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Spider Man 3 er vel i seg selv beviset på at høye besøkstall ikke betyr at filmen er bra. Nå er jeg heller ikke så imponert over listen til imdb hvis man faktisk ser etter hvilke filmer som har forvillet seg inn der, og hvilke filmer som absolutt hadde fortjent å være der. Men nå har jeg tro på Batman selv og skal nok gå å se den. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Den nye Batman-filmen hadde tidenes beste åpningshelg i USA, og slo dermed "Spider-Man 3" ned fra kinotronen. Les mer Slo 3 rekorder faktisk!!! filmen er nå på første plass på IMDB top 250 beste filmer, en liste som har vært dominert av Gudfaren i flere år. Endret 21. juli 2008 av JediMindTriks Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 filmen er nå på første plass på IMDB top 250 beste filmer, en liste som har vært dominert av Gudfaren i flere år. IMDb består jo for det meste av personer som egentlig ikke har peiling på film for alt vi vet, men... Er jo en bra film, men kanskje ikke tidenes beste? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Faen, 25. reiser jeg til Bulgaria. Får ikke med meg premieren. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg vet ikke om det er den lille kynikeren min som trekker i trådene mine her, men klarer ikke gi slipp på at det er mye med Heath Ledger's bortgang som gir ekstra vekt på filmens karakter og verdi hos personer. Får se om den lever opp til sin karakter og populæritet når den kommer ut. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Virkelig imponerende. Håper jeg er enig med folk flest når jeg har sett filmen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Vel det som gjør denne filmen noe interesant er at en god skuespiller tok/ga så mye av seg selv i denne rollen at han ikke taklet livet i etterkant og tok sitt eget liv. Så Rexinor, jeg tror du har rett. Uten hans død ville ikke filmen fått samme oppmerksomhet. I USA blir man en legende om man dør ifb. med en film eller filmer. EDIT: Batman banker SpidermanAv Eigil Knudsen Publisert 21. jul. 2008 07:00 Forøvrig artig overskrift siden hovedrolleinnehaveren(Batman) er saksøkt for å ha banket mor og søster nå nylig. Endret 23. juli 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Batman banker SpidermanAv Eigil Knudsen Publisert 21. jul. 2008 07:00 Forøvrig artig overskrift siden hovedrolleinnehaveren(Batman) er saksøkt for å ha banket mor og søster nå nylig. Det er snakk om "Verbal Assault" han er blitt anklaget for mot sin mor og søster, som er straffelig i Storbritania . Det er ikke fysisk vold han er anklaget for fra det jeg har sett av artikler. Endret 23. juli 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) filmen er nå på første plass på IMDB top 250 beste filmer, en liste som har vært dominert av Gudfaren i flere år. IMDb består jo for det meste av personer som egentlig ikke har peiling på film for alt vi vet, men... Er jo en bra film, men kanskje ikke tidenes beste? Trenger man en master i filmologi for å ha sin egen mening om en film? Rating systemet gir et bilde av hva slags meninger folk har gjort seg opp på en film, litt feil å bedømme deres meninger på en slik måte. Er imponerende dette, de har tatt en del rekoder med denne filmen: The movie also set a record for the biggest single-day gross for a movie ($67.9 million), the biggest midnight preview ($18.5 million), the biggest IMAX opening ($6.21 million) and the most opening theaters (4,366 Godsaker, gleder meg til Fredagen jeg Edit: The dark knight har en brutto inntekt world wide per nå på $223M. Ikke så veldig bra for en film med et budsjett på rundt $150M men så er den da heller ikke lansert over alt enda. Tror ok det tallet blir å endre seg over tid. Endret 23. juli 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Rexinor: Ah, da har nok P4 vært litt unøyaktige i sine nyhetssendinger siden de sier "legemsfornærmelse". Jeg kjenner ikke familien til "American Psycho", men det er rart at familien hans ikke kan klare å holde slikt bak lukkede dører. Trist for hans del. Endret 23. juli 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Ja en vet vel aldri hva familiedrama disse personene har, om slekten snulter på hans suksess og han ser seg lei er vel ikke et utenkelig scenarie Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Absolutt ikke utenkelig, de fleste ulykker skjer i hjemmet osv. You mostly get screwed by your own people. Endret 24. juli 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg