kjeb Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg har et logitech sett med trådløst tastatur og mus (Logitech cordless desktop pro)... jeg har nå lyst på optisk mus.... vet noen om det er mulig og bare skifte musa, og bruke resten av settet? -kjell Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Ja, det går glimrende hvis du kjøper logitech mus. Har 2 sett hjemme der det ene settet er optisk, og de virker om enannen. Lenke til kommentar
manofwar Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hvor stor avstand kan det være mellom basen og selve tastaturet/musen? Kjøpte den nye trådløse tast/mus fra logitech men virket ikke lenger unna enn ca. 2 meter med fri sikt (radio technology ...). Hvor lang forlengelses kabel finnes det for ps/2 enheter? Har noen av dere brukt den sammen med den trådløse løsningen fra Trust (eler andre) for video/audio? Hvordan fungerer det? Har de innvirkning på hverandre? Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Det sto på logitech sidene at de skal tekke ca 2 meter, men det finnes typer som skal rekke 10 meter. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Min erfaring er at tastaturet rekker endel lenger enn 2 meter ca. 10 meter og musa rekker ca 3 meter eller mindre. Hvis det er andre enheter i nærheten reduseres rekkevidden ytligere. Lenke til kommentar
ikkenoeihodet Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg har PC'en på soverommet, men musa i stua.. Den funker gjennom en vegg og ca 5 meters avstand.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå