RWS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ser ut til at det er utrolig mange lærere der ute som ikke klarer å skille øst fra vest... Det er utrolig mange mennesker som ikke klarer å skille øst fra vest, så jeg synes ikke det er så rart at dette også gjelder lærere. Men lærere skal jo forme barna de underviser... Det han sier kan bli sittende i åresvis og det er derfor VELDIG viktig at lærerene IKKE gulper opp slikt noe som ikke har hold i virkeligheten... Synd at noen lærere ikke har satt lyset i så fall.... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det som er synd er at man tillater at lærere underviser i dogmatiske forvirringer i skoleverket. Hvilke vrangforestillinger folk lider av på fritiden driter jeg i, men når de indoktrinerer skolebarn med dogmatisk tull så ser jeg rødt. Akkurat som når politifolk ønsker å gjøre sin religion til en del av uniformen. Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 k christ is NOT a hoax how do u think ur here right now? hmm? thasts wut i thought. if christ was a hoax u wouldnt b here right now Standard svar jeg får fra kristne... Jeg personlig blir mer og mer overbevist for hvert eneste svar jeg får av den kvalieten her! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror jeg er her fordi pappaen min puttet tissen sin inn i tissen til mammaen min. Jeg håper virkelig ikke at denne Jesusfyren hadde en finger med i spillet. ^^ Lenke til kommentar
O3K Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 k christ is NOT a hoax how do u think ur here right now? hmm? thasts wut i thought. if christ was a hoax u wouldnt b here right now Hahaha, for et idiotisk svar. Folk klarte da fint å eksistere før Jesus også Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror jeg er her fordi pappaen min puttet tissen sin inn i tissen til mammaen min. Jeg håper virkelig ikke at denne Jesusfyren hadde en finger med i spillet. ^^ Ja, får indelig håpe din mor ikke var nekrofil Tror du kan ta det med ro. Å dra til midtøsten for å grave opp mummifiserte levninger ol. for å ha seg med de, er ingen utbredt fetish... Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, jeg tror ikke på gud, og jeg ser heller ingen grunn til å begynne å tenke ulogisk og begynne å tro på det, og jeg lurer på om de kristne egentlig forstår hvor latterlig, ulogisk og ignorant det egentlig er å tro på noe sånt når det kommer til stykke. Jeg synes det er veldig ignorant og ha de holdningene du har til noe du ikke forstår. Da jeg sier forstår mener jeg hvordan kristne kan tro på det de gjør. Jeg ser ikke på meg selv som kristen, men jeg tror det er en slags gudommelighet. Jeg tror vi har en annenform enn den jordiske. For meg er det helt ulogisk at bevistheten rundt jeg'et mitt kommer fra energi som trigger hjernen og de fysiske sidene ved min fysiske kropp. Jeg har heller ingen tro på at denne bevistheten forsvinner da jeg engang dør. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, jeg tror ikke på gud, og jeg ser heller ingen grunn til å begynne å tenke ulogisk og begynne å tro på det, og jeg lurer på om de kristne egentlig forstår hvor latterlig, ulogisk og ignorant det egentlig er å tro på noe sånt når det kommer til stykke. Jeg synes det er veldig ignorant og ha de holdningene du har til noe du ikke forstår. Da jeg sier forstår mener jeg hvordan kristne kan tro på det de gjør. Jeg ser ikke på meg selv som kristen, men jeg tror det er en slags gudommelighet. Jeg tror vi har en annenform enn den jordiske. For meg er det helt ulogisk at bevistheten rundt jeg'et mitt kommer fra energi som trigger hjernen og de fysiske sidene ved min fysiske kropp. Jeg har heller ingen tro på at denne bevistheten forsvinner da jeg engang dør. Da synes jeg du er temmelig ignorant om hvordan bevissthet og tanker fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå