bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hyggelig å se at jeg fikk det siste og avgjørende ordet og at debatten nå har fått en konklusjon Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er et oppegående menneske, derfor NEI. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nei, men om han gjør det bryr han seg ikke om mennesker. Lenke til kommentar
cathped Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, eg er overbevist om at Gud fins/lever. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvorfor er du overbevist? Har du sett han? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, jeg tror Gud er vår skaper. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 ja, jeg vet at gud finnes. det er dere ateister som er innelås i deres kalde hjerter; dere er ute av stand til å finne svaret fordi dere ikke leter på riktig sted: i dere selv. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så muslimer, hinduer og andre religiøse har heller ikke funnet den kristne gud fordi de ikke har lett inni seg selv? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så muslimer, hinduer og andre religiøse har heller ikke funnet den kristne gud fordi de ikke har lett inni seg selv? jeg sa ingenting om en kristne gud Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det kan gjelde hvilken som helst gud. Jeg bare sa kristne fordi det er det majoriteten av de religiøse er på forumet tror på. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, jeg tror ikke gud finnes. Skjønner heller ikke vitsen med slikt tull! Hadde det kostet å være medlem av statskirka hadde jeg meldt meg ut tvert! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, jeg tror ikke gud finnes. Skjønner heller ikke vitsen med slikt tull! Hadde det kostet å være medlem av statskirka hadde jeg meldt meg ut tvert! Da er jeg redd du må melde deg ut, for det koster deg så lenge du har egen inntekt.... ja, jeg vet at gud finnes. det er dere ateister som er innelås i deres kalde hjerter; dere er ute av stand til å finne svaret fordi dere ikke leter på riktig sted: i dere selv. Ikke i oss selv, men i vår fantasi... Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 RWS snakker bullshit. han kan ikke motbevise gud den allmektige Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 RWS snakker bullshit. han kan ikke motbevise gud den allmektige Og du kan bevise han?? Ganske morsomt med dere kristne som tror så bastant på deres gud, men dere har ikke fnugg av bevis for det. Overtro kaller man det, kommer i samme kategori som tusser og troll. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 man kan ikke forstå gud på en logisk måte... du må være i stand til å føle det - kun da kan du forstå. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 man kan ikke forstå gud på en logisk måte... du må være i stand til å føle det - kun da kan du forstå. det som er så flott med religion, det man ikke kan forklare(som dere har forsøkt opp igjennom tidene) blir plutselig til noe hver enkelt må føle, dermed trenger dere ikke bevise noe. Fint å gjemme seg bak det altså, men det gir dere ikke noe mer kredibilitet for det om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tror jeg skal bli Jedi jeg, hvilken gud må jeg tilbe da? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 RWS snakker bullshit. han kan ikke motbevise gud den allmektige Og du kan bevise han?? Ganske morsomt med dere kristne som tror så bastant på deres gud, men dere har ikke fnugg av bevis for det. Overtro kaller man det, kommer i samme kategori som tusser og troll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå